کانون‌های مساجد البرز میزبان مشاوران حقوقی می‌شوند
کد خبر: 3829484
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸

کانون‌های مساجد البرز میزبان مشاوران حقوقی می‌شوند

گروه اجتماعی ــ مدیر ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های مساجد البرز از برپایی دوره‌های مشاوره حقوقی رایگان در مساجد خبر داد.

کانون‌های مساجد البرز میزبان مشاوران حقوقی می‌شوند

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های مساجد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، از برپایی دوره مشاوره حقوقی رایگان در مساجد این استان خبرداد و اظهارکرد: مشاوره حقوقی رایگان در سطح مساجد البرز به میزبانی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد و با رویکرد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

وی افزود: برای اجرای این طرح فعالان مسجدی از فعالان حقوقی متقاضی برای مشارکت در این طرح ثبت‌نام می‌کنند و پس از بررسی شرایط، می‌توانند در مساجد به ارائه مشاوره حقوقی اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه طرح مذکور سال گذشته با همکاری دادگستری البرز اجرا شد، گفت: امسال نیز مساجد البرز از همکاری کانون وکلای دادگستری این استان در معرفی و اعزام مشاوران حقوقی که همگی از وکلای و شاخص استان هستند بهره‌مند خواهند شد.

شکری تصریح کرد: همکاری و همراهی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد البرز در تحقق جریان طرح اعزام مشاور رایگان حقوقی به مساجد در شاخصه ارزیابی فعالیت کانون‌ها در سامانه بچه‌های مسجدی محاسبه و اعمال می‌شود.

این مسئول در پایان گفت: فعالان مسجدی و کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد البرز برای هماهنگی حضور مشاوران حقوقی دادگستری می‌توانند با دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد البرز تماس بگیرند.
انتهای پیام

 

captcha