مدیرکل جدید ارشاد قزوین منصوب شد
کد خبر: 3835780
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷

مدیرکل جدید ارشاد قزوین منصوب شد

گروه فرهنگی ــ با صدور حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدحسین اسماعیلی‌ به‌عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین منصوب شد.

وزیر ارشاد، مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین را منصوب کرد

به گزارش ایکنا از قزوین، به‌دنبال قبول استعفای حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی حسینی، مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین، سید‌عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی، محمدحسین اسماعیلی‌ را به‌عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین منصوب کرد. در حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به اسماعیلی چنین آمده است:

«نظر به سوابق فرهنگی و تجربیات ارزنده جناب‌عالی، به‌موجب این حکم به سمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین منصوب می‌شوید.

با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و نیروهای کارآمد فرهیخته و تعامل سازنده با مسئولان و مدیران استان و ارتباط با اصحاب فرهنگ و هنر و مردم فرهنگ‌دوست و هنرپرور استان قزوین در مسیر رشد فضایل اخلاقی و شکوفایی و اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی و ایرانی موفق و مؤید باشید».

بنا بر این گزارش، محمدحسین اسماعیلی کارشناس ارشد مدیریت اجرایی گرایش استراتژیک از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و دارای درجه چهار هنری در رشته موسیقی و در حال اخذ درجه سه در این رشته است. وی پیش از این به‌عنوان معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران مشغول به خدمت بود.

همچنین در کارنامه فعالیت‌های وی می‌توان به ریاست اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ورامین، عضویت در کارگروه شعر و موسیقی اداره‌کل ارشاد تهران، مدیر فرهنگسرای رازی، تأسیس گروه موسیقی، تدریس آواز، اجرای کنسرت در استان‌های مختلف و مدیریت هنرستان موسیقی تهران اشاره کرد.

به گزارش ایکنا، هنوز زمان دقیق مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین مشخص نشده است.

انتهای پیام

captcha