کمیته بانوان ستاد اربعین قزوین تشکیل شد
کد خبر: 3836675
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵

کمیته بانوان ستاد اربعین قزوین تشکیل شد

گروه معارف ــ مسئول کمیته امور بانوان ستاد اربعین استان قزوین گفت: کمیته بانوان ستاد اربعین امسال تشکیل شده است و امسال برای دومین بار بانوان در امر تبلیغ در برخی از موکب‌های مسیر نجف به کربلای معلی و شهر کربلا حضور خواهند داشت.

کمیته بانوان ستاد اربعین قزوین تشکیل شدبتول نظری‌پور، مسئول کمیته بانوان ستاد اربعین استان قزوین درگفت‌وگو با ایکنا از قزوین، گفت: کمیته بانوان ستاد اربعین امسال تشکیل شده و تا امروز جلسات مختلفی با مسئولان حوزه علمیه خواهران، سازمان بسیج طلاب، حوزه علمیه برادران و سازمان تبلیغات اسلامی برگزار و در رابطه با نحوه اعزام بانوان برای تبلیغ به این مراسم برنامه‌هایی طراحی شده است.

وی با اشاره به ظرفیت تبلیغی بانوان خاطرنشان کرد: امسال برای دومین بار بانوان در برخی از موکب‌های مسیر نجف به کربلای معلی و شهر کربلا برای امر تبلیغ حضور داشته و به شبهات و احکام شرعی بانوان پاسخ خواهد داد.

مسئول کمیته امور بانوان ستاد اربعین حسینی قزوین با اشاره به ظرفیت‌های حوزه علمیه خواهران تصریح کرد: حوزه علمیه خواهران در هر شهری از ظرفیت بالایی برخوردار است که از این ظرفیت ارزشمند نیز امسال در مراسم اربعین حسینی به خوبی استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام

captcha