۱۰ موکب قزوین در مسیر نجف به کربلا مستقر می‌شود
کد خبر: 3844124
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۳

۱۰ موکب قزوین در مسیر نجف به کربلا مستقر می‌شود

گروه اجتماعی ــ مسئول قرارگاه طریق‌الحسین ستاد مردمی اربعین قزوین گفت: در قرارگاه طریق‌الحسین در مسیر نجف به کربلا ۱۰ موکب فعال از استان قزوین مستقر است که از ۱۲ مهر آغاز به کار خواهد کرد.

۱۰ موکب قزوین در مسیر نجف به کربلا مستقر می‌شود

به گزارش ایکنا از قزوین،‌ به نقل از ستاد مردمی اربعین استان قزوین، حجت مددخانی، مسئول قرارگاه طریق‌الحسین ستاد مردمی اربعین قزوین، اظهار کرد: در قرارگاه طریق‌الحسین ۱۰ موکب فعال از استان قزوین مستقر است که از ۱۲ مهر آغاز به کار خواهد کرد.

وی افزود: موکب‌ها در سه بخش عمده خدماتی، فرهنگی و پذیرایی به زائرین خدمت‌رسانی می‌کنند که بخش خدماتی، سرویس‌های بهداشتی، حمام و اسکان زائرین از جمله خدمات موکب‌ها به زائرین اربعین خواهد بود.

مسئول قرارگاه طریق‌الحسین ستاد مردمی اربعین قزوین در ادامه گفت: از جمله خدمات موکب‌های طریق‌الحسین پذیرایی از زائرین اربعین حسینی است که در سه وعده صبحانه، ناهار و شام از زائرین پذیرایی خواهد شد.

مددخانی افزود: روزانه بیش از ۱۵۰۰۰ پرس غذا در هر وعده در موکب‌های طریق‌الحسین توزیع خواهد شد و در پنج مورد از موکب‌های طریق‌الحسین بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ زائر اسکان داده می‌شود.

وی تأکید کرد: مردم می‌توانند از طریق شماره حساب‌هایی که توسط ستاد مردمی اربعین و موکب‌های طریق الحسین اعلام شده کمک‌ها و نذورات خود را واریز نمایند.

مسئول قرارگاه طریق‌الحسین ستاد مردمی اربعین قزوین در پایان خاطرنشان کرد: موکب‌های طریق‌الحسین در عمودهای ۲۱۰، ۴۰۳، ۴۱۴، ۵۵۷، ۹۴۰، ۱۰۴۰، آماده خدمت‌رسانی به زائرین حسینی است.

انتهای پیام

captcha