اعزام تیم امدادی هلال‌احمر کرج به سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3854962
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲

اعزام تیم امدادی هلال‌احمر کرج به سیستان و بلوچستان

گروه اجتماعی- جمعیت هلال‌احمر کرج در اجرای طرح «نذر آب ۲ » برای کمک به مناطق محروم شهرستان هیرمند استان سیستان و بلوچستان تیم امدادی به این منطقه اعزام کرد.

اعزام تیم امدادی هلال‌احمر کرج به سیستان و بلوچستان

سید فتح الله هاشمی‌نژاد، رئیس جمعیت هلال‌احمر البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از اعزام تیم تیم های امدادی جمعیت هلال احمر کرج به مناطق محروم شهرستان هیرمند استان سیستان و بلوچستان خبرداد و گفت: این تیم اعزامی در قالب اجرای طرح «نذر آب» به این منطقه اعزام شدند تا به مشکلات ساکنان این مناطق رسیدگی و نیازهای درمانی و امدادی آن‌ها را بررسی کنند.
وی افزود: با توجه به برگزاری دوباره طرح نذر آب در نقاط کم آب کشور و رسیدگی به وضعیت معیشتی و سلامتی مردم این مناطق، هماهنگی‌هایی با مسئولان استان سیستان و بلوچستان صورت گرفت.
این مسئول بیان کرد: خیرین و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر کرج برای حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها و ارائه خدمات بشردوستانه در اجرای فاز اول 40 مخزن آب در ۱۵ روستای شهرستان هیرمند نصب کردند.
هاشمی‌نژاد تصریح کرد: همچنین ۱۵۰ سبد کالا شامل برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی و سایر اقلام ضروری خانوار و تعدادی نوشت افزار بین خانوارهای کمتر برخوردار شهرستان هیرمند توزیع شد.
وی گفت: کاروان و تیم امدادی هلال‌احمر کرج متشکل از تعدادی پزشک عمومی، متخصص زنان، کارشناس تغذیه، کارشناس محیط زیست، روانشناس و پرستار خدمات بهداشتی درمانی است که به ساکنان شهرستان هیرمند خدمات ارائه می‌دهند.
این مسئول بیان کرد: فاز اول طرح نذر آب در مرداد ماه سال جاری اجرا شده که ۳۰ مخزن آب نصب و توزیع و اقدامات درمانی برای ۵۷۸ نفر از اهالی توسط پزشکان کاروان سلامت اعزامی انجام شد.

انتهای پیام
captcha