نذر خادمان حسینی ارومیه برای امام زمان(عج)
کد خبر: 3891033
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳

نذر خادمان حسینی ارومیه برای امام زمان(عج)

خادمان حسینی ارومیه ۵۰۰ بسته گوشت قربانی به نیت سلامتی امام زمان(عج) و دفع بلای ویروس کرونا از جامعه بین نیازمندان توزیع کردند.

نذر احسان خادمان حسینی برای امام زمان(عج)به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، به دلیل شرایط خاصی که به خاطر شیوع گسترده بیماری کرونا بر بسیاری از کشورهای دنیا از جمله ایران اسلامی حاکم بود، حضور در اماکن عمومی و ازدحام جمعیت می‌توانست برای گروه‌های انبوهی از مردم خطرآفرین باشد. از این رو نیمه شعبان امسال جشنی متفاوت از دیگر سال‌ها برپا شد.

درست در شرایطی که دشواری‌های موجود، جان شیعیان منتظر را به لب رسانده و خیل عاشقان اهل بیت(ع)، خاصه مهدی موعود(عج) بیش از هر زمان دیگر دل به اصلاح امور جهان به ید خدایی آن حضرت داده‌اند، دعای سلامتی، طول عمر، مقدمه‌چینی، نذر و نیاز به درگاه باری تعالی برای تعجیل در ظهورش از کمترین کارهایی بود که شیعیان در سراسر جهان به جای آوردند.

در ارومیه نیز، خادمان حسینی این شهر، یک‌دل و متحد، از چند روز قبل با دعوت از خیرین نیک‌اندیش جهت نذر قربانی برای سلامتی امام زمان دست به کار شده و با جمع‌آوری کمک‌های نقدی اقدام به خرید دو راس قربانی به ارزش حدود ۷۰ میلیون تومان کردند و این قربانی‌ها پس ذبح، در بسته‌های 1.5 کیلوگرمی بسته‌بندی و بین 500 خانواده نیازمند ارومیه توزیع شد.

یادآور می‌شود که خادمان حسینی در طول ذبح و قطعه‌بندی قربانی، بسته‌بندی و توزیع، با رعایت تمام موازین بهداشتی، کمترین نگرانی‌ها را از حیث آلودگی و بیماری از بین برده بودند و در فضایی معنوی آکنده از عطر نوای دلنشین مداحی و عرض ادب و ارادت مداحان برجسته اهل بیت(ع) این اقدامات را انجام دادند.

انتهای پیام
captcha