انتشار 4 عنوان کتاب جدید در جهاددانشگاهی اردبیل
کد خبر: 3905944
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱

انتشار 4 عنوان کتاب جدید در جهاددانشگاهی اردبیل

مدیر مسئول انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل از انتشار چهار عنوان کتاب در حوزه ارتباطات با عناوین «جهانی‌شدن و جایگاه مخاطب در هنر جهانی»، «اصول شبکه‌های نسل پنجم موبایل»، «درک فرهنگ دیجیتال» و «کلان‌داده» خبر داد.

چهار عنوان کتاب در حوزه ارتباطات منتشر شدمهران محمدی، مدیر مسئول انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، با اشاره به انتشار ۴ عنوان کتاب توسط این ناشر، افزود: کتاب «جهانی‌شدن و جایگاه مخاطب در هنر جهانی» توسط دکتر علی جعفری، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل و خسرو حیدری علی‌کمر در پنج فصل و ۱۵۲ صفحه به رشته تحریر درآمده و دارای محتوایی میان رشته‌ای در سه حوزه علوم ارتباطات، علوم سیاسی و هنر است و به قیمت ۳۵ هزار تومان به فروش می‌رسد.
وی کتاب «اصول شبکه‌های نسل پنجم موبایل» را از دیگر کتاب‌های انتشار یافته در انتشارات جهاددانشگاهی عنوان و خاطرنشان کرد: این کتاب توسط دکتر عباس میرزایی، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل، مریم باوقار، دکتر امین مهاجر و یونس جهاندیده در شش بخش و ۲۹۵ صفحه‌ای تدوین و در آن به ارائه تکنولوژی‌های نوین در زمینه مهندسی شبکه‌های مخابراتی سلولی نسل آینده پرداخت شده و به قیمت ۴۲ هزار تومان قابل تهیه است.
مدیر مسئول انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل اضافه کرد: دیگر کتاب چاپ شده کتاب «درک فرهنگ دیجیتال» تالیف ویسنت میلر در سال ۲۰۲۰ و ترجمه دکتر علی جعفری، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل و دکتر سعید فرامرزیانی است که در ۹ فصل و ۲۹۶ صفحه به قیمت ۴۲ هزار تومان جمع بندی شده است.
محمدی، رسانه و فرهنگ، علوم ارتباطات، مطالعات فرهنگی و رسانه، روابط عمومی، مدیریت رسانه و مدیریت فرهنگی، فرهنگ و ارتباطات را سرفصل‌های مهم این کتاب اعلام کرد.
وی با بیان اینکه کتاب «کلان‌داده؛ آموزش عملی، چالش‌ها و چشم‌اندازها‬» توسط دکتر عباس میرزایی، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل و فرامرز نیکجو تالیف شده است، تصریح کرد: این کتاب که در سه فصل و ۱۷۲ صفحه تدوین شده به قیمت ۳۹ هزار تومان قابل تهیه است. در این کتاب مولفان به ارائه تکنولوژی‌های نوین در زمینه مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات پرداخته‌اند.

انتهای پیام
captcha