حمایت ۲۱۰ میلیارد تومانی قرارگاه مواسات و همدلی فارس از نیازمندان
کد خبر: 3917101
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵

حمایت ۲۱۰ میلیارد تومانی قرارگاه مواسات و همدلی فارس از نیازمندان

دبیر اجرایی قرارگاه مردمی مواسات و همدلی فارس از توزیع بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار بسته بهداشتی و معیشتی بین اقشار نیازمند استان به ارزش بیش از ۲۱۰ میلیارد تومان به‌همت این قرارگاه در شرایط شیوع کرونا خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، دبیر اجرایی قرارگاه مردمی مواسات و همدلی فارس عصر دیروز، 26 مردادماه در نشست این قرارگاه كه با حضور مدافعان سلامت برگزار شد، با اشاره به دستور نماینده ولی فقیه در فارس مبنی بر تشکیل ستاد پشتیبانی و کمک به مردم استان با عنوان «قرارگاه مردمی مواسات و همدلی فارس»، به معرفی اعضای این ستاد و ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در این راستا پرداخت.

وی افزود: با تلاش اعضای این قرارگاه، تاکنون بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار بسته بهداشتی و معیشتی بین اقشار نیازمند مردم به ارزش بیش از ۲۱۰ میلیارد تومان توزیع شده است.

بوعلی همچنین از مدافعان سلامت برای ایثار و جانفشانی در خدمت‌رسانی به مراجعان در مراکز بهداشت و درمان و رسیدگی به مبتلایان به کرونا، قدردانی کرد.

محمد بذرافشان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس نیز در این نشست از همدلی مردم برای کمک‌های مؤمنانه و خالصانه در این بحران قدردانی کرد و تلاش مدافعان عرصه سلامت، کادر بهداشت و درمان، پرستاران و پزشکان برای مقابله و مدیریت این ویروس منحوس در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشت و درمان را بی‌نظیر خواند.

پشتیبانی از مجموعه سلامت

مهرزاد لطفی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست آیت‌الله دژکام و جامعه روحانیت فارس را یار و یاور مدافعان عرصه سلامت به ویژه در بحران کرونا برشمرد و با بیان نقش‌محوری و فرا استانی آنان، تلاش تمامی دستگاه‌های اجرایی استان، به ویژه سپاه فجر فارس برای پشتیبانی از مجموعه سلامت و خدمت‌رسانی به مردم استان را بی‌نظیر خواند.

وی با بیان اینکه کمترین آمار مرگ و میر نسبت به جمعیت تحت پوشش در کشور، مربوط به استان فارس بوده است، گفت: بیشترین آمار انجام تست و نمونه‌گیری کرونا نیز مربوط به دانشگاه علوم پزشکی شیراز است که این موفقیت‌ها را ثمره لطف خداوند، همدلی و همکاری ارزشمند مردم استان، حمایت دستگاه‌های اجرایی و تلاش گروهی مدافعان سلامت می‌دانیم.

لطفی، اقدامات قرارگاه مردمی مواسات و همدلی فارس و ابتکار امام جمعه شیراز را کاری بزرگ برشمرد و افزود: خیر و برکت این اقدام بی‌نظیر علاوه بر مردم، مجموعه سلامت فارس را نیز در برگرفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز، خدمت‌رسانی و اقدامات مجموعه سلامت در بحران کرونا را رسالت آنان دانست و از لطف و همدلی نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان در حمایت از مدافعان سلامت و پیشبرد این رسالت قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha