روابط عمومی‌ها؛ رکن مهم در دستیابی به اهداف سازمانی
کد خبر: 3972050
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸

روابط عمومی‌ها؛ رکن مهم در دستیابی به اهداف سازمانی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: امروزه نقش روابط عمومی‌ها در کمک به اهداف و تصمیم‌گیری‌های سازمانی شایان توجه بوده و به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیت‌های حرفه‌ای می‌باشد.

روابط عمومی ها؛ رکن مهم در دستیابی به اهداف سازمانیبه گزارش ایکنا از اردبیل، زعفر احدزاده، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، ۲۷ اردیبهشت‌ماه همزمان با روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در ایران گفت: امروزه نقش روابط عمومی‌ها در کمک به اهداف و تصمیم‌گیری‌های سازمانی شایان توجه بوده و به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیت‌های حرفه ای، علمی و الکترونیکی، از مشخصه‌های جدید روابط عمومی‌ها می‌باشد.

وی ادامه داد: اهمیت و جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و همگرایی دانش ها، با اطلاع‌رسانی پراهمیت بوده و در موفقیت سازمانی مؤثر و نقش آفرین است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با اشاره به پیشتازی روابط عمومی‌ها در عصر ارتباطات از عوامل موفقیت و تداوم توفیق سازمانی گفت: روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده ابزار مهمی برای توسعه مدیریت و جهت دهی‌های ارتقایی با توجه و تمرکز به این اصل که رسالت روابط عمومی تسهیل و خدمت به مدیریت است نه مدیر و لحاظ منافع سازمانی می‌باشد.

وی ادامه داد: توجهات به جایگاه این نهاد و تغییر نگرش به کارکرد‌های روابط عمومی در قیاس با دهه‌های گذشته، می‌تواند گام‌های مهمی را در حرکت روبه رشد نظام ارتباطی بردارد که چنین نگرشی نقطه عطفی در توسعه و تحول روابط عمومی‌ها به عنوان چشم گوش سازمان‌ها هم می‌باشد.

احدزاده به اهمیت ارتباطات و روابط عمومی در نهادی همچون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم اشاره کرد و افزود: بی شک اهمیت عنصر ارتباط و اطلاع رسانی مناسب می‌تواند هم در معرفی شایسته این نهاد مؤثر باشد و هم در ترغیب و تشویق نسل کودک و نوجوان در برخورداری از خدمات این نهاد فرهنگی پایه نقش آفرینی کند.

انتهای پیام
captcha