۶ هزار وعده غذای نذری در چهارمحال‌وبختیاری توزیع شد
کد خبر: 3991784
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
همزمان با عاشورای حسینی؛

۶ هزار وعده غذای نذری در چهارمحال‌وبختیاری توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال‌وبختیاری گفت: همزمان با عاشورای حسینی، 72 دیگ غذای نذری به نیابت از شهدای کربلا پخت و میان 6 هزار نیازمند در استان توزیع شد.

جاسم محمدی فارسانی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا، با تسلیت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، بیان کرد: همزمان با عاشورای حسینی، 72 دیگ غذای نذری به نیابت از شهدای کربلا پخت و میان 6 هزار نیازمند در استان توزیع شد؛ این غذاهای نذری در قالب پویش اطعام و احسان حسینی با مشارکت خیران، مردم نیکوکار استان، موکب حضرت علی اصغر(ع) و مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی(ع) شهر وردنجان تهیه و میان نیازمندان توزیع شده است.

وی افزود: تمامی مراحل تهیه مواد غذایی، پخت و توزیع با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی انجام شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به تداوم پویش اطعام و احسان حسینی تا پایان ماه صفر، گفت: اطعام حسنین در قالب تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم و احسان حسینی در قالب تهیه، بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی میان نیازمندان با مشارکت هیئت‌های عزاداری، حسینیه‌ها، مساجد، دفاتر ائمه جماعات، مؤسسات خیریه و کمک‌های مردم نیکوکار استان اجرا می‌شود.

محمدی با بیان اینکه سال گذشته خیران و نیکوکاران یک میلیارد و 900 میلیون تومان کمک‌های خود را در قالب غذای گرم و بسته‌های مواد غذایی به دست نیازمندان رساندند، اضافه کرد: توزیع نذورات با اولویت مناطق محروم و روستایی انجام می‌شود.

وی با اشاره به روش‌های مشارکت در این پویش گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند نذورات خود را با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷*  و یا با شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد بانک ملی به دست نیازمندان برسانند؛ ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

انتهای پیام
captcha