توزیع ۷۶ هزار وعده غذای گرم میان نیازمندان چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3992302
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
از ابتدای محرم تا کنون انجام شد؛

توزیع ۷۶ هزار وعده غذای گرم میان نیازمندان چهارمحال‌وبختیاری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال‌وبختیاری گفت: از ابتدای ماه محرم تاکنون ۷۶ هزار و ۶۲۵ وعده غذای گرم میان خانواده‌های نیازمند استان توزیع شده است.

جاسم محمدی فارسانی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا ضمن تقدیر از خیران و کمک‌های مردم نیکوکار استان، بیان کرد: تاکنون 61 آشپزخانه اطعام حسینی با حضور 495 نفر نیروی داوطلب با مشارکت خیران، هیئت‌های مذهبی، مراکز نیکوکاری، حسینیه‌ها، مساجد، دفاتر ائمه جماعات و مؤسسات خیریه راه‌اندازی شده است.

وی بابیان اینکه پویش اطعام حسینی در قالب تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم و احسان حسینی در قالب تهیه، بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی میان نیازمندان است، افزود: علاوه‌ بر غذای گرم، 4 هزار و 202 بسته مواد غذایی نیز تهیه و میان خانواده‌های نیازمند تحت حمایت و غیر تحت حمایت توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه توزیع نذورات با اولویت مناطق محروم و روستایی انجام می‌شود‌، ادامه داد: در این ایام تمامی مراحل تهیه مواد غذایی، پخت و توزیع با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی انجام می‌شود.

محمدی میزان کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردمی را 2 میلیارد و 739 میلیون تومان عنوان و تصریح کرد: مردم نیکوکار استان می‌توانند نذورات خود را با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷ * و یا با شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد بانک ملی به دست نیازمندان برسانند؛ ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

انتهای پیام
captcha