فرار از شهرت، بارزترین خصوصیت سردار سلیمانی بود
کد خبر: 4026258
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سنندج:

فرار از شهرت، بارزترین خصوصیت سردار سلیمانی بود

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سنندج، اخلاص، صداقت، مردانگی، جهاد و ایمان را از ویژگی‌های شاخص شهید سلیمانی برشمرد و گفت: فرار از شهوت شهرت بارزترین خصوصیت این شهید والامقام بود.

 سردار سلیمانی

به گزارش ایکنا از کردستان، بهرام آبادی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سنندج، 14 دی‌ماه در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با گرامیداشت دهه بصیرت و تسلیت شهادت سردار دلها، سخن گفتن از تحلیلگر برجسته نظامی، سیاسی و دیپلمات ماهر را بسیار دشوار دانست و اظهار کرد: بسیاری از آزادگان عالم در برابر شهید سلیمانی سر تعظیم فرود آورده‌اند.

وی اخلاص، صداقت، مردانگی، جهاد و ایمان را از ویژگی‌های شاخص شهید سلیمانی برشمرد و افزود: فرار از شهوت شهرت بارزترین خصوصیت این شهید والامقام بود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سنندج، شهید سلیمانی را از مصادیق بارز آیه « أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم » دانست و بیان کرد: این شهید بلندمرتبه اوج احساس، عاطفه، محبت و فضائل انسانی و اوج یقین و قاطعیت بود.

وی به نقش شهید سلیمانی در برخورد با فتنه داعش در منطقه و شکست توطئه دشمنان اشاره کرد و افزود: سردار دل‌ها با مکتب‌سازی خود موجب آزادسازی منطقه از چنگال داعش شد.

بهرام‌آبادی با بیان اینکه رسالت دینی ما این است که در برابر زورگویان و فراعنه قیام کنیم، اظهار کرد: امام خمینی(ره) دفاع از مظلومان عالم را یکی از بزرگترین اندیشه‌های خود می‌دانست.

وی با اشاره به توطئه‌های استکباری دشمنان در طول تاریخ انقلاب اسلامی، گفت: جبهه استکبار همواره برای نابودی جبهه اسلام تلاش کرده و دائما در اندیشه توطئه‌های جنگ، تحریم، تجزیه و... بوده است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سنندج در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هدف اصلی استکبار، سلطه بر جامعه اسلامی است، گفت: چون استکبار خود برده غضب، شهوت و شکم است، هدفش به بردگی کشاندن و استثمار انسان‌هاست.

وی با اشاره به بصیرت مردم انقلابی ایران اسلامی در روز 9 دی ماه 1388 گفت: دشمن‌شناسی و استکبارستیزی مردم ایران، دشمنان را عصبانی و هزینه‌های سنگینی را بر آنان تحمیل کرد.

بهرام‌آبادی، استکبارشناسی را در بصیرت مردم مهم دانست و یادآور شد: در قرآن به همه ادیان الهی هشدار داده شده که مواظب جریان استکباری باشند، چراکه استکبار در طول تاریخ همواره با حق مقابله کرده است.

انتهای پیام
captcha