راهنمای تخصصی باربری در سراسر کشور
کد خبر: 4027298
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲

راهنمای تخصصی باربری در سراسر کشور

حمل و نقل انواع کالاهای تجاری، بارهای صنعتی، اثاثیه منزل، آهن آلات، مصالح ساختمان سازی و راه سازی، حمل خودرو و . . . را می توانید با خیالی آسوده به آنی بار بسپارید و با کمترین هزینه محموله خود را تحویل بگیرید.

یکی از معتبرترین و قدیمی ترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات باربری بصورت سراسری ، شرکت حمل و نقل و باربری آنی بار است.  حمل و نقل انواع کالاهای تجاری ، بارهای صنعتی ، اثاثیه منزل ، آهن آلات ، مصالح ساختمان سازی و راه سازی ، حمل خودرو و . . . را می توانید با خیالی آسوده به آنی بار بسپارید و با کمترین هزینه محموله خود را تحویل بگیرید

 آنی بار از قدیمی ترین شرکت های حمل و نقل در کشور می باشد ؛ به دلیل تجربه زیاد و اطلاعات فراوان ، آشنا به تمام فوت و فن های باربری می باشد و ما با اطمینان و اعتماد آن را به عنوان بهترین باربری معرفی می کنیم. آنی بار خدمات باربری را به صورت کاملا تخصصی و همراه با بیمه نامه معتبر و بارنامه دولتی در اختیارتان قرار می دهد .

 ارزان ترین خدمات حمل و نقل را با آنی بار تجربه کنید .

 

باربری و حمل و نقل کالا به شمال کشور

 شمال ایران یا به طور کوتاه شمال اصطلاحی جغرافیایی است که به سرزمینی نسبتاَ کم وسعت اما سرسبز و حاصل خیر در جنوب دریاچه خزر و شمال رشته کوه البرز گفته می شود و شامل استان های گیلان و مازندران و گلستان می باشد. راه های اصلی ورد به شمال جاده هراز ، چالوس ، فیروزکوه ، سمنان-ساری ، قزوین-رشت ، گردنه حیران ، مشهد-گرگان هستند.

 شهر های شمالی دارای آب و هوای عالی و مکان های تفریحی و توریستی زیادی هستند که بسیاری از افراد به همین دلایل شمال  کشور را جهت کسب و کار و اقامت دائم انتخاب می کنند.

 آنی بار همه روزه و از تمام نقاط کشور خدمات باربری و حمل بار به گیلان ؛ حمل بار به مازندران و حمل بار به گلستان را در کوتاه ترین زمان و با مقرون به صرفه ترین هزینه به شما ارائه می دهد .

 باربری به جنوب کشور

 جنوب ایران ، شامل نواحی جنوبی کوه‌های زاگرس و کرانه‌های شمالی خلیج فارس است که استان‌های فارس ، کهگیلویه و بویراحمد ، هرمزگان و بوشهر را در بر می‌گیرد. در برخی منابع استان‌های خوزستان ، سیستان و بلوچستان و کرمان نیز در این تقسیم‌بندی جای داده می‌شوند.

 سالانه حجم بالایی بار و کالا از تمام نقاط کشور به جنوب ارسال می شود ؛ جنوب ایران به دلیل وجود بنادر مهم و پایانه های مرزی با کشور عراق و پاکستان از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. مهم ترین بنادر جنوب ایران شامل بندرعباس ؛ بندر بوشهر ؛ بندر لنگه ؛ بندر گناوه ؛ بندر جاسک ؛ بندر قشم ؛ بندر کنگان ؛ بندر عسلویه ؛ بندر امام خمینی ؛ بندر خرمشهر ؛ بندر آبادان ؛ بندر چابهار هستند.

 دو شهر زاهدان و خوستان در جنوب شرقی و جنوب غربی ایران از شهر های بسیار مهم می باشند زیرا علاوه بر بنادر آبی ؛ دارای پایانه های مرزی با کشور پاکستان و عراق هستند. جهت ارسال انواع بار و کالا به به نقاط جنوبی و بازارچه های مرزی می توانید از خدمات باربری و حمل بار به زاهدان و حمل بار به خوزستان استفاده کنید.

 باربری به کلانشهر های کشور

کشور ایران هم‌اکنون دارای ۱۸ کلانشهر است، که شامل ۹کلان‌شهر رسمی و ۹ کلان‌شهر غیررسمیمی‌باشد. فهرست این کلان‌شهرها به شرح زیر است: 

شهرهای تهران ، مشهد ، اصفهان ، کرج ، شیراز ، تبریز ، قم ، اهواز و بندرعباس به صورت رسمی کلان‌شهر محسوب می‌شوند و شهر های زاهدان ، همدان ، کرمان ، یزد ، کرمانشاه ، ارومیه ، رشت ، اردبیل ، اراک به صورت غیر رسمی کلانشهر محسوب می شوند.

کلانشهر ها به دلیل جمعیت بالا نیاز به کالا های بیشتری دارند که از سایر شهر ها به آن ارسال می شود و همچنین در کلانشهر ها شهرک های صنعتی و تولیدی بسیاری قرار دارد که نیازمند تامین مواد اولیه می باشند بنابراین حمل و نقل بار به کلانشهر ها و همچنین از کلانشهر ها بسیار مهم می باشد. 

باربری به جزایر جنوب کشور 

در جنوب کشور نزدیک به ۳۰ جزیره در نزدیکی خلیج فارس واقع شده است که به دو دسته جزایر مسکونی و غیر مسکونی تقسیم می شود که به دلیل کوچک بودن و جزر و مد آب، سکونت‌پذیر نیستند.

از جزایر قابل سکونت می توان به موارد زیر اشاره کرد :

ابوموسی
تنب بزرگ و  تنب کوجک 
قشم و  کیش 
لاوان و هنگام و لارک
هرمز و خارک و مینو و . . . .

جزیره کیش و جزیره قشم نسبت به سایر جزیره ها توریست پذیرتر هستند و از امکانات تفریحی بیشتری برخوردارند . 

شما می توانید از تمام نقاط کشور به تمام جزایر بار و کالا ارسال کنید . 

برای حمل بار به کیش و یا باربری از کیش به سایر نقاط کشور با کارشناسان آنی بار تماس حاصل نمایید. 

ارائه بیمه و بارنامه جهت باربری سراسری در کشور

 همانطور که گفتیم آنی بار تمامی خدمات باربری را تحت پوشش بهترین و کاملترین بیمه نامه باربری به مشتریان ارائه می دهد .بیمه نامه شامل تمامی خسارت هایی که هنگام حمل بار رخ دهد می شود ؛ از جمله ؛ تصادف ، سرقت ؛ آتش سوزی و . . .

بیمه ایران ( معتبرترین بیمه در کشور ) پوشش دهنده خدمات باربری شرکت آنی بار می باشد.

 بیمه نامه معادل با ارزش کامل بارتان تنظیم می شود و مبلغ 50 میلیون پوشش رایگان هدیه آنی بار به مشتریان عزیز می باشد. علاوه بر بیمه نامه ، بارنامه نیز از خدمات ویژه آنی بار می باشد که به تمامی بارها تعلق می گیرد. بارنامه اوراق بهاداری است که از طرف شرکت های حمل و نقل صادر شده و در آن مشخصات بار ، فرستنده و گیرنده ، هزینه باربری و بیمه ، تعداد و وزن بار در آن قید می شود.

 

ارزانترین خدمات باربری در کشور در آنی بار

 آنی بار ارزانترین و با کیفیت ترین خدمات باربری را در سراسر کشور به شما عزیزان ارائه می نماید .  شرکت آنی بار خدمات خود را با به صورت مستقیم و بدون هیچگونه واسطه ای ارائه می دهد که سبب حذف هزینه های اضافی می شود و با پایین ترین نرخ به صاحب بار می رسد.

 تعرفه های باربری در سراسر کشور با توجه به معیارهایی مشخص می شود ؛ از جمله موارد موثر در کرایه ها ؛ فاصله بین مبدا و مقصد ، مقدار بار و ارزش آن و مقدار بیمه مورد نیاز برای حفاظت از بار ، نوع خودرو باربری که انتخاب می کنید و . . . .

 برای اطلاع از قیمت حمل بار در سراسر کشور می توانید به صورت مستقیم از طریق شماره 57669-021 با شرکت آنی بار تماس حاصل نمایید. 

در صورت تمایل به شناخت بیشتر شرکت آنی بار و همچنین دریافت خدمات باربری از این شرکت معتبر می توانید به سایت اصلی این شرکت به نشانی  anibar.net مراجعه کنید.

 

انتهای پیام
captcha