برنامه‌های تبلیغات اسلامی به مناسبت دهه فجر اعلام شد
کد خبر: 4032640
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰

برنامه‌های تبلیغات اسلامی به مناسبت دهه فجر اعلام شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان پویش «پرچم افتخار»، برپایی نمایشگاه‌هیا مختلف، چهل شب چهل مسجد، برگزاری محافل انس با قرآن، گفتمان‌های دینی و «روایت جوان» را از برنامه‌های تبلیغات اسلامی لرستان در دهه فجر اعلام کرد.

حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستانحجت‌الاسلام مهدی قدرتی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، در تشریح برنامه‌های تبلیغات اسلامی لرستان به‌مناسبت دهه فجر، گفت: برگزاری جشنواره مدرسه انقلاب، برگزاری برنامه‌های روشنگری در مساجد و اعزام مبلغ به مناطق مختلف این استان از جمله برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات لرستان در دهه فجر خواهد بود.

وی به تشکیل کمیته‌های تخصصی در تبلیغات لرستان برای اجرای برنامه‌های دهه فجر اشاره کرد و افزود: کمیته‌های مختلف قرآنی، فرهنگی، ورزشی و هنری در سطح شهرهای این استان دایر شده که هر کدام از مسئولان این کمیته‌ها برنامه‌های متنوعی را متناسب با وظایف خود اجرا می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان به اجرای برنامه رسانه‌ای «روایت جوان» با موضوع دهه فجر و تاریخ شفاهی انقلاب در استان لرستان اشاره کرد و ادامه داد: این برنامه با همکاری رسانه‌های مکتوب، آنلاین و فضای مجازی در ایام دهه فجر برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان غبارروبی قبور مطهر شهدا، تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و انقلاب، برپایی ایستگاه‌های انقلاب، اجرای سرود انقلابی در شهرستان‌های مختلف، برنامه‌ «حرف‌آورد» ویژه زنان و دختران، برگزاری جلسات گفتمانی ـ پرسمانی و تریبون‌های آزاداندیشی در مراکز فرهنگی و علمی، جشنواره‌های محله‌محور فرهنگی ـ ورزشی را از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل در دهه فجر برشمرد.

وی با بیان اینکه صد برنامه در قالب «چله انقلاب» از سالروز شهادت سردرا سلیمانی تا پایان دهه فجر در لرستان اجرا می‏‌شود، پویش «پرچم افتخار» با محوریت یک خانه یک پرچم، جشن پیروزی انقلاب در سطح محلات، برنامه تاریخ شفاهی انقلاب، برنامه نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب، برنامه چهل شب چهل مسجد با موضوع روایت انقلاب، برگزاری محافل انس با قرآن کریم و برگزاری مسابقات و جشنواره‌های قرآنی را از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل در سطح شهرهای این استان لرستان اعلام کرد.

انتهای پیام
captcha