ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب برای نسل جوان تبیین شود
کد خبر: 4033064
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
آیت‌الله مصطفی علما:

ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب برای نسل جوان تبیین شود

امام‌جمعه کرمانشاه گفت: امروز باید ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب به‌ویژه در بحث دوران دفاع مقدس، فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت تبیین شود و همه باید در جهاد تبیین و روایتگری سهیم باشند.

آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاهبه گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه، امروز، 12 بهمن در مراسم گرامیداشت چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حسینیه گلزار شهدای کرمانشاه، اظهار کرد: ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب باید برای همه به‌ویژه نسل جوان تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه امروز شرایطی فراهم شده تا با تکیه بر دانش بومی، کشور به پیشرفت‌های مهمی دست یابد، افزود: امروز باید ارزش‌ها به‌ویژه در بحث دوران دفاع مقدس، فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت تبیین شود و همه باید در جهاد تبیین و روایتگری سهیم باشند.

آیت‌الله علما با بیان اینکه آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ریشه در اسلام ناب دارد، تصریح کرد: جهاد تبیینی و غیرت دینی باید سرلوحه کار همه قرار گیرد.

بهمن امیری‌مقدم، استاندار کرمانشاه در ادامه اظهار کرد: همه باید به حفظ ارزش‌های انقلاب و شهدا کمک کنند و امروز ایران اسلامی در منطقه الگوست و بسیاری از کشور‌ها فرهنگ مقاومت و ایثار را از کشور ما الگو گرفته‌اند.

وی عزت و اقتدار را دو دستاورد مهم انقلاب دانست و گفت: امروز باید از تحریم‌ها به عنوان یک فرصت برای پیشرفت ایران اسلامی بهره گرفت.

انتهای پیام
captcha