پویش مردمی «ارسال عکس مهدوی» برگزار می‌شود
کد خبر: 4040292
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
از سوی ستاد مردمی نیمه شعبان باغ فیض؛

پویش مردمی «ارسال عکس مهدوی» برگزار می‌شود

دبیر ستاد مردمی نیمه شعبان در محله باغ فیض، از برگزاری پویش ارسال عکس مهدوی خبر داد.

پویش مردمی «ارسال عکس مهدوی» مرتضی متشرعی، مداح اهل بیت(ع) و دبیر ستاد مردمی نیمه شعبان محله باغ فیض تهران، در گفت‌وگو با ایکنا، از برگزاری پویش ارسال عکس مهدوی از سوی این ستاد خبر داد و گفت: ارسال عکس از تصاویر داخل و درب منزل به مناسبت نیمه شعبان، نصب پرچم یا صاحب‌الزمان(عج) به درب منازل و کوچه‌ها به صورت نمادین، آذین‌بندی کوچه‌ها به نام امام زمان(عج) از جمله آیتم‌های این پویش هستند.

متشرعی با بیان اینکه به بهترین آذین‌بندی‌های کوچه‌های محله هدیه تعلق خواهد گرفت، تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این پویش می‌توانند تصاویر خود را به شماره 09395231940 ارسال کنند.

دبیر ستاد مردمی نیمه شعبان محله باغ فیض تهران در ادامه گفت: شرکت‌کنندگان در این پویش مردمی تا روز نیمه شعبان فرصت دارند تا آثار خود را به شماره مورد نظر ارسال کرده و در این پویش مشارکت کنند. در پایان و پس از قرعه‌کشی بین شرکت‌کنندگان نیز به تعداد 12 نفر از علاقهَ‌مندان که بهترین تصاویر را ارسال کرده باشند، به نیت امام دوازدهم(عج) هدایایی اعطا خواهد شد.

متشرعی با اشاره به توزیع اقلام برنامه توزیع اقلام تبلیغاتی و تزئینی در محله باغ فیض تهران ادامه داد: این اقلام در آستان مقدس امامزادگان باغ فیض، مسجد جامع بعثت، مسجد پیامبر اعظم(ص)، مسجد اباعبدالله(ع) و سرای محله باغ فیض توزیع می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی ستاد مردمی نیمه شعبان محله باغ فیض تهران بیان کرد: ترویج تبلیغات خانگی، برگزاری جشن نیمه شعبان در مساجد سطح محله،‌ مساجد امامزاده و سرای محله؛ محل توزیع اقلام تبلیغات، برگزاری جشن خیابانی در شب نیمه شعبان و راه‌اندازی پویش ارسال عکس از تزیین منزل و خیابان از جمله برنامه‌های ستاد مردمی نیمه شعبان محله باغ فیض است.

دبیر ستاد مردمی نیمه شعبان محله باغ فیض تهران تصریح کرد: نصب پرچم در سطح محله، تزیین کوچه‌ها و انتخاب بهترین تزئینات، راه‌اندازی کاروان شادی روز نیمه شعبان از ساعت ۱۶، تزئین کوچه‌ها به نام امام زمان(عج)، برگزاری جشن مقابل مجتمع کوروش، برپایی ایستگاه صلواتی در هر مسجد،‌ تزئین خیابان مقابل امامزاده، اجرای جشن دو هزار نفره در مسجد بعثت، چاپ و نصب بنر متحدالشکل «ستاد مردمی» در محل توزیع اقلام، کلیشه‌زنی و … از دیگر برنامه‌های این ستاد در ایام نیمه شعبان خواهد بود.

انتهای پیام
captcha