آغاز ثبت‌نام در انتخابات کانون‌های فرهنگی و مذهبی دانشگاه بیرجند
کد خبر: 4086462
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷

آغاز ثبت‌نام در انتخابات کانون‌های فرهنگی و مذهبی دانشگاه بیرجند

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند از آغاز ثبت‌نام در بیست و سومین دوره انتخابات کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی این دانشگاه خبر داد.

حسین فرزانه پور، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از دانشگاه بیرجند، حسین فرزانه‌پور، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند در سخنانی اظهار کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه بیرجند، فراخوان ثبت‌نام بیست‌وسومین دوره انتخابات کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی دانشگاه بیرجند منتشر شد.

وی افزود: از مهم‌ترین مزایای عضویت در کانون‌ها می‌توان به مواردی چون افزایش سطح روابط عمومی و ارتباط جمعی و دوستانه، فراهم کردن زمینه و بستر مناسب برای خلاقیت و آفرینش‌های هنری، دینی، اجتماعی و مذهبی و حضور و مشارکت فعال در برگزاری اردوهای دانشجویی اشاره کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند بیان کرد: همچنین فراگیری شیوه‌های تعامل اثرگذار با افراد، نهادها و سازمان‌های دولتی و غیردولتی، مشارکت اثربخش و پرنشاط در جشنواره‌های دانشگاهی، استانی و ملی، استفاده از سهمیه‌های فرهنگی از قبیل بلیط سینما، بلیط استخر به‌صورت نیم‌بها و تخفیفات دوره‌های آموزشی، استفاده از استعدادهای دانشجویان مستعد و توانمند در امور دانشگاهی، ارائه حق‌الزحمه به‌صورت کار دانشجویی، صدور کارنامه فرهنگی معتبر از سوی دانشگاه بیرجند در پایان دوره تحصیلات برای ارائه به نهادهای مختلف برای استخدام از جمله مهم‌ترین مزایای این کانون‌هاست.

فرزانه‌پور آخرین مهلت ثبت‌نام را هشتم مهرماه و زمان برگزاری انتخابات را مهرماه سال جاری اعلام کرد و یادآور شد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام به سایت دانشگاه بیرجند مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha