مربیان قرآن شهر کشکوئیه تجلیل شدند
کد خبر: 4091950
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳

مربیان قرآن شهر کشکوئیه تجلیل شدند

به مناسبت ولادت پیامبر(ص) محفل انس با قرآن در روستای شریف‌آباد برگزار شد و ۲۳ مربی دارالقرآن فاطمه الزهرا(س) تجلیل شدند.

تجلیل از مربیان قرآن شهر کشکوئیه

به گزارش ایکنا از کرمان، محفل انس با قرآن به مناسبت سالروز ولادت با پیامبر اسلام(ص) و رئيس مذهب تشیع، امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت با حضور امام‌جمعه کشکوئیه، کارشناس امور قرآنی شهرستان رفسنجان، شورای هیئت‌های مذهبی، رئیس آموزش و پرورش کشکوئیه و فعالان قرآنی روز گذشته ۲۲ مهرماه در روستای شریف‌آباد از توابع کشکوئیه برگزار شد و ۲۳ مربی دارالقرآن فاطمه الزهرا(س) تجلیل شدند.

حجت‌الاسلام علی بهشتی، امام‌جمعه کشکوئیه در این مراسم گفت: دارالقرآن فاطمه الزهرا(س) در نشر معارف قرآن موفقیت‌هایی داشته که نمونه آن کسب رتبه برتر کشوری توسط قرآن‌آموزان این دارالقرآن است. همچنین با عنایت به حدیث شریف ثقلین از جانب پیامبر مكرم اسلام(ص) و فرمایشات و منویات مقام معظم‌ رهبری(مدظله‌العالی) در خصوص پرداختن به آموزه‌های قرآنی در این دارالقرآن طرح موفقی برگزار می‌شود.

سلطان مرادی، رئیس دارالقرآن فاطمه الزهرا(س) هم در این مراسم به ارائه گزارشی از طرح تثبیت و تعمیق آموزش قرآن کریم در برنامه‌های قرآنی تابستانه سال ۱۴۰۱، محافل انس با قرآن و دارالاحکام پرداخت.

انتهای پیام
captcha