راهیابی نمایش‌های «شاخ» و «کانتری صدای سیمره» به مرحله منطقه‌ای تئاتر فجر
کد خبر: 4105769
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۲

راهیابی نمایش‌های «شاخ» و «کانتری صدای سیمره» به مرحله منطقه‌ای تئاتر فجر

دو نمایش نمایش «شاخ» به کارگردانی علی‌اکبر محمدپور از شهرستان دلفان و «کانتری صدای سیمره» به کارگردانی پوریا حسنوند به مرحله منطقه‌ای سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر راه یافتند.

مرحله منطقه‌ای تئاتر فجربه گزارش ایکنا از لرستان، نمایش «شاخ» به کارگردانی علی‌اکبر محمدپور از هنرمندان شهرستان دلفان به جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر راه پیدا کرد.

هنرمندان و بازیگران این نمایشنامه در مرحله استانی رتبه دوم کارگردانی توسط علی‌اکبر محمدپور، رتبه دوم نویسندگی توسط مهدی ملکی، رتبه سوم بازیگردی مرد توسط حجت مرادی‌زاده، نقش اول گریم توسط سایه موسوی را کسب کردند.

همچنین نمایش «کانتری صدای سیمره» به کارگردانی پوریا حسنوند نیز ازجمله نمایش‌های راه یافته به مرحله منطقه‌ای جشنوار ه تئاتر فجر است که در بخش نویسندگی موفق به کسب مقام اول توسط نصرت‌اله مسعودی و اتابک انوری، مقام اول کارگردانی توسط پوریا حسنوند، مقام اول بازیگری زن توسط شادان بیرانوند، مقام سوم بازیگری زن توسط فاطمه کرمی‌پور، مقام اول بازیگری مرد توسط امین ساکی،  طراحی صحنه توسط پوریا حسنوند، طراحی لباس توسط صفیه موسوی و مقام دوم در بخش موسیقی شد.

همچنین، نمایشنامه «گلستان» از شهرستان دورود هم در بین نمایش‌های راه یافته در بخش استانی سوم شد که این نمایش در بخش نویسندگی و کارگردانی مقام سوم و در بخش بازیگری مرد نیز مقام دوم را کسب کرد و نمایش‌های «احلام» از خرم‌آباد، «13 دی»، «عروس و مرگ کسب و کار عاشقانه من است» نیز در مرحله استانی موفقیت‎هایی کسب کردند.

انتهای پیام
captcha