جشنواره تئاتر منطقه‌ای فجر در کرمانشاه آغاز شد
کد خبر: 4110331
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲

جشنواره تئاتر منطقه‌ای فجر در کرمانشاه آغاز شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: بیست و هفتمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای فجر با حضور ۲۵۰ هنرمند از ۱۰ استان کشور به میزبانی کرمانشاه آغاز شد.

جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر در کرمانشاه

علی صفدری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از آغاز جشنواره تئاتر منطقه‌ای فجر در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: بیست و هفتمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای فجر از امروز چهارشنبه ۷ دی به میزبانی کرمانشاه در تالار انتظار و مجتمع شهید آوینی آغاز به کار کرد.

وی افزود: برگزاری این جشنواره فرصتی برای مبادله آداب و رسوم و تبادل فرهنگی است و آثاری برای ارائه در این جشنواره تهیه شده که با گویش و لهجه‌های مختلفی به روی صحنه می‌رود که مردم بیشتر با آن آشنا شده و مطمناً از آن لذت می‌برند.

صفدری تصریح کرد: جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر با حضور ۲۵۰ هنرمند در ۱۷ گروه از ۱۰ استان کشور در کرمانشاه برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در پایان با دعوت از مردم کرمانشاه برای حضور در این اجراها، افزود: در هر روز ۶ اجرا به روی صحنه می‌رود که چهار اجرا در تالار انتظار واقع در میدان آزادگان برگزار خواهد شد که دو اجرای آن صبح‌ها از ساعت ۱۰ الی ۱۲ خواهد بود و دو اجرا عصر‌ها در تالار شهید آوینی واقع در میدان غدیر برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha