هنرمندان واقعی برای هویت ملی خود اثر خلق می‌کنند
کد خبر: 4111206
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹

هنرمندان واقعی برای هویت ملی خود اثر خلق می‌کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: هنرمندی که برای هویت ملی خود اثر ارائه می‌کند، هنرمند واقعی هستند و هنرمندان واقعی آثارشان را در شرایط سخت با شور و نشاط تقدیم مردم می‌کنند که بسیار ارزشمند و ماندگار است.

علی صفدری فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، علی صفدری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه امروز ۱۱ دی در نشستی خبری در خصوص جشنواره تئاتر فجر مناطق کشور، اظهار کرد: طی روز‌های گذشته کرمانشاه میزبان بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر مناطق کشور بود که پس از وقفه‌ای نه ساله آغاز به کار کرد و ۲۵۰ هنرمند از عرصه نمایش برای شرکت در این جشنواره در کرمانشاه حضور یافتند.

وی افزود: ۱۶ اثر نمایشی در استان به نمایش درآمد و استان کرمانشاه مفتخر به میزبانی اولین جشنواره مناطق بود.

صفدری با اشاره به اینکه پس از کرمانشاه، استان‌های بوشهر، مازندران و فارس میزبان مناطق خواهند بود، گفت: طی برگزاری این جشنواره آثار ارزشمندی به لحاظ کمی و کیفی ارائه شد و گروه‌های حاضر در این جشنواره تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا با خلاقیت خود آثارشان را به روی صحنه ببرند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه بیان کرد: تئاتر یک هنر فاخر، عظیم و ارزشمند است که در آن کار جمعی، گروهی و تشکیلاتی دیده می‌شود و در این عرصه هنرمندی که برای هویت ملی آثار خود را ارائه می‌دهد، هنرمند واقعی است.

وی در پایان با اشاره به اینکه کرمانشاه استانی است که در هشت سال دفاع مقدس از کیان میهن اسلامی دفاع کرد، یادآور شد: جنگ تحمیلی از استان کرمانشاه آغاز شد و پایان یافت و مردمان غیور این استان در حوزه‌های مختلفی درخشیده‌اند.

انتهای پیام
captcha