حوادث پیش از انقلاب برای نسل جوان تبیین و تشریح شود
کد خبر: 4114263
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸

حوادث پیش از انقلاب برای نسل جوان تبیین و تشریح شود

امام جمعه شهرستان لنده با اشاره به سالروز فرار شاه از کشور گفت: لازم است این حوادث برای نسل جوان تبیین و تشریح شود تا ابعاد وقایع مورد بازآفرینی قرار گیرد.

حجت‌الاسلام سیدهدایت محمودی‌اصل، امام جمعه شهرستان لنده

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام سیدهدایت محمودی‌اصل، امام جمعه شهرستان لنده امروز، 23 دی‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان، با اشاره به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: سرزمین قلب ما باید معطوف از الطاف الهی باشد و دل‌های ما باید پیوند دهنده با امام زمان(عج) باشد.

وی تأکید کرد: ٢۶ دی‌ماه سالروز فرار شاه از کشور بود که بعد از قیام خونین مردم رژیم شاهنشاهی از هم فرو پاشید و شاه در این روز از کشور فرار کرد که لازم است این حوادث برای نسل جوان تبیین و تشریح شود تا ابعاد وقایع مورد بازآفرینی قرار گیرد.

امام جمعه شهرستان لنده با بیان اینکه باید در هر شرایطی سرعت عمل و به‌وقت داشته باشیم و در تبیین حقایق تاثیرگذار باشد، تصریح کرد: اغتشاشگران در همین حوادث به دنبال ضربه زدن به اقتصاد مردم بودند که در کنار ناامنی‌ها و آشوب‌های اغتشاشگران ما نیز کوتاهی کردیم و خواص باید روشنگری می‌کردند. برخورد قاطع با عامل و عاملین اغتشاشگرانی که امنیت و آرامش جامعه را برهم زدند، ضروری است.

حجت‌الاسلام محمودی‌اصل ابراز کرد: سالگرد شهادت فدائیان اسلام را گرامی می‌داریم که توانستند در سال ١٣٣۴ در مبارزه با خفقان شاهنشاهی مبارزات انقلابی خود را به منصه ظهور برسانند که در آن دوران سخت با عمل به وظیفه خود روحیه انقلابی را زنده کردند.

وی تاکید کرد: یکی از گلایه‌های جوانان بحث کاهش سرعت اینترنت بوده است که تأثیر زیادی بر کسب و کار و روند تحصیلی دانشجویان داشته است که امیدواریم شرکت مخابرات استان اقدام کند.

انتهای پیام
captcha