پیاده‌روی «حرم تا حرم» در خرم‎آباد برگزار می‏‌شود
کد خبر: 4126118
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰
نیمه شعبان؛

پیاده‌روی «حرم تا حرم» در خرم‎آباد برگزار می‏‌شود

به مناسبت نیمه شعبان مراسم پیاده‌روی «حرم تا حرم» چهارشنبه، 17 اسفندماه از حرم امام‌زاده زیدبن علی(ع) تا امام‌زاده عبدالله(ع) خرم‎آباد برگزار می‌شود.

پیاده‌روی «حرم تا حرم»به گزارش ایکنا از لرستان، بنیاد فرهنگی حضرت مهدی‌موعود(عج) استان لرستان به مناسبت نیمه شعبان و ایام ولادت با سعادت امام زمان(عج) پیاده‌روی «حرم تا حرم» را در شهر خرم‎آباد برگزار می‎کند.

این پیاده‌روی چهارشنبه، 17 اسفندماه همزمان با نیمه شعبان ساعت 9 صبح همراه با سخنرانی و قرائت زیارت آل‌یاسین و اهدای جوایز نفیس از حرم امام‌زاده زیدبن علی(ع) تا امام‌زاده عبدالله(ع) خرم‎آباد برگزار خواهد شد و شرکت عموم مردم در آن آزاد است.

در برگزاری این مراسم ستاد اقامه نماز لرستان، بنیاد فرهنگی امام مهدی موعود(عج) و صدا و سیمای لرستان مشارکت دارند.

بنیاد فرهنگی حضرت مهدی‌موعود(عج) استان لرستان همچنین، با همکاری اداره‌کل اوقاف و امور خیره و اداره‌کل تبلیغات استان لرستان مراسم احیای شب نیمه شعبان را در شهر خرم‎آباد برگزار می‎کنند.

این مراسم معنوی شامگاه سه‌شنبه، 16 اسفندماه در حسینیه حبیب بن مظاهر شهر خرم‎آباد برگزار می‎شود و علاقه‌مندان به شرکت در این مراسم می‎توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام با شماره 06633336415  تماس بگیرند.

همچنین بنیاد فرهنگی حضرت مهدی‌موعود(عج) استان لرستان با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) و صداوسیما مرکز لرستان قرائت دعای پرفیض ندبه را در روز چهارشنبه، 17 اسفندماه ساعت 7 صبح در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه خرم‎آباد واقع در بلوار شهید توکل مصطفی‌زاده خرم‎آباد برگزار می‎کند.

انتهای پیام
captcha