پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را در هر فرصتی روایت کنیم
کد خبر: 4132433
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹

پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را در هر فرصتی روایت کنیم

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: با مغتنم شمردن هر فرصت مناسبی، پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را روایت کنیم.

نشست مشورتی پیرامون چگونگی برگزاری مراسم بزرگداشت روز پنجم اردیبهشت ماه در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از استانداری خراسان‌جنوبی، جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبی، امروز ۱۹ فروردین‌ماه در نشست مشورتی پیرامون چگونگی برگزاری مراسم بزرگداشت روز پنجم اردیبهشت ماه، سالروز وقوع واقعه طوفان شن و شکست تاریخی آمریکا در صحرای طبس، اظهار کرد: در این مراسم باید روایت پیشرفت‌های ایران اسلامی در برابر آمریکا بازخوانی شود. 

وی تصریح کرد: مرور تاریخ ۴۰ ساله انقلاب و بازخوانی اتفاقات و حوادث این سال‌ها، کینه توزی‌های بدخواهان و تلاش‌هایی که با هدف خدشه وارد کردن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صورت داده اند، برای نسل جوان و آنها که دچار ابهام شده‌اند، روشن تر می‌شود. 

استاندار، واقعه ۵ اردیبهشت و صحرای طبس را نماد شکست آمریکا عنوان کرد و گفت: سالروز بروز این اتفاق باید به بهترین شکل گرامی داشته شود. 

قناعت بر ضرورت هم افزایی دستگاه‌ها در زمینه برگزاری مراسمی درخور شأن این رویداد تاریخی تأکید کرد و یادآور شد: با عنایت به اینکه آمریکا در حال حاضر رو به افول است، لذا باید مراسم واقعه طبس به بهترین شکل برگزار شود.

انتهای پیام
captcha