هدف کمیته امداد امام خمینی(ره) ایجاد اشتغال پایدار است
کد خبر: 4164307
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷

هدف کمیته امداد امام خمینی(ره) ایجاد اشتغال پایدار است

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با بیان اینکه هدف کمیته امداد امام خمینی(ره) ایجاد اشتغال پایدار است، گفت: در موضوع اشتغال، کمیته امداد امام خمینی(ره) در سطح کشور از رتبه بالایی برخوردار است.

کمیته امداد

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان قزوین، ناصر ظاهری، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین، در دیدار با مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان، گفت: یکی از راهبردهای جدی کمیته امداد امام خمینی(ره) توانمندسازی است که در این مسیر، اشتغالزایی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: هدف کمیته امداد امام خمینی(ره) ایجاد اشتغال پایدار است و یکی از اشتغال‌های پایدار در زمینه انرژی خورشیدی است؛ به طوری که تاکنون ۱۱۶ طرح انرژی خورشیدی در استان قزوین اجرا و به شبکه برق متصل شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اظهار کرد: حجم کار و تنوع کار در حوزه اشتغال بالا است از همین روست که اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) در سطح کشور از رتبه بالایی برخوردار است.

وی افزود: برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی فرایند کاری امداد با آموزش و سپس نظارت مستمر همراه است ولی برای به هدف رسیدن این تلاش‌ها لازم است سیستم بانکی نیز تعامل و همراهی داشته باشد که سال گذشته این تعامل موجب جذب ۹۱ درصدی تسهیلات از سوی نیازمندان و محرومان شد.

ظاهری بیان کرد: در حال حاضر تلاش می‌کنیم معرفی افراد متقاضی تولید انرژی خورشیدی را به بانک‌ها داشته باشیم چراکه این طرح دارای پایداری است و در واقع شرکت برق تا ۲۰ سال برق تولیدی را خریداری می‌کند و قطعات نصب شده نیز حداقل ۵ سال ضمانت دارد.

وی یادآور شد: با توجه به اقساط هفت ساله تسهیلات و کسر آن از محل درآمد فروش انرژی به شرکت برق، بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال تولید برق خورشیدی اطمینان مناسب را برای پرداخت تسهیلات خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha