اعزام ۸۰ نفر از دانشگاه بیرجند به زیارت اربعین
کد خبر: 4165399
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶

اعزام ۸۰ نفر از دانشگاه بیرجند به زیارت اربعین

معاون فرهنگی دانشگاه بیرجند از اعزام ۸۰ نفر از دانشگاه بیرجند به زیارت اربعین خبر داد و گفت: این افراد شامل کارمند و دانشجو بوده که در قالب سه دستگاه اتوبوس اعزام شده‌اند.

حسین فرزانه پور، معاون فرهنگی دانشگاه بیرجند،به گزارش ایکنا از خراسان‌ جنوبی، حسین فرزانه‌پور، معاون فرهنگی دانشگاه بیرجند، امروز ۵ شهریورماه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به مأموریت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیان کرد: همکاری مستمر و اساسی با اصحاب رسانه، برگزاری ۱۲ نشست علمی با تأکید بر زنان و جوانان، وبینارهای مختلف در حوزه مباحث نظری و عملی، سمینار علمی فناوری نانو و برگزاری ۲۰ کارگاه مختلف فرهنگی و مذهبی از جمله برنامه‌های فرهنگی دانشگاه بیرجند است.

وی از اعزام ۸۰ نفر از دانشگاه بیرجند به زیارت اربعین خبر داد و گفت: این افراد شامل کارمند و دانشجو بوده که در قالب سه دستگاه اتوبوس اعزام شده‌اند.

فرزانه‌پور، برگزاری اردوهای آموزشی و تشکیلاتی، اردوهای گل گشت، برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت و اردوی زیارتی شرکت در مراسم ارتحال را از دیگر برنامه‌های فرهنگی دانست و گفت: همایش فرهنگ دانشگاهی در دانشگاه بیرجند از برنامه‌های مهم و تأثیرگذار بوده که همواره مورد توجه دانشگاه است.

معاون فرهنگی دانشگاه بیرجند از برگزاری ۲۰ کرسی‌های آزاداندیشی خبر داد و گفت: نقد کتاب دختران زیرزمینی کابل، برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و برگزاری نمایشگاه‌های علمی، حجاب و عفاف و فرهنگی از دیگر اقدامات انجام شده است.

فرزانه‌پور بیان کرد: تولید محتوای ۲۰ کتاب صوتی، تهیه شاخص‌های عفاف و حجاب و اجرای طرح حامیم دو از دیگر برنامه‌های برگزار شده است.

انتهای پیام
captcha