دعوت از کتابداران و اعضای رأی‌اولی کتابخانه‌های عمومی برای مشارکت در انتخابات
کد خبر: 4202677
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵

دعوت از کتابداران و اعضای رأی‌اولی کتابخانه‌های عمومی برای مشارکت در انتخابات

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در پیامی با تأکید بر مشارکت پرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه، از کتابداران برای ترغیب مخاطبان با استفاده از مرجعیت خود و از اعضای رأی اولی برای نقش‌آفرینی در این صحنه سیاسی دعوت کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، مهدی رمضانی در پیامی با تأکید بر مشارکت پرشور مردم در انتخابات، از کتابداران برای ترغیب و تشویق مخاطبان با استفاده از مرجعیت و منزلت اجتماعی خود و از اعضای رأی‌اولی برای نقش‌آفرینی در این صحنه سیاسی دعوت کرد.

متن پیام دبیرکل نهاد به این شرح است:

 

میزان، رأی ملّت است.امام خمینی(ره)

میهن عزیز و ملّت سرافراز ایران در آستانه انتخاب بزرگی دیگر و بزنگاهی از تاریخ پرفرازونشیب و غرورآفرین خود قرار دارد. انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و این روز تعیین‌کننده، سرنوشت کشور را برای سالیان پیش‌رو مشخّص خواهد کرد؛ تصمیمات نمایندگان در مجلس غالباً آثاری بلندمدت بر زندگی مردم و شرایط کشور دارد و مجلس خبرگان نیز از این دوره هشت‌ساله خواهد بود.

لازم است که به موضوع «انتخابات» فارغ از نگاه‌های سیاسی و جناحی و مسائل کوتاه‌مدت، از دریچه «منافع ملی» و با رویکردی کلان‌نگر مواجه شد. «صندوق رأی» که از ماه‌های اولیه پیروزی انقلاب اسلامی با مردم بوده است، فارغ از نتایج هر انتخابات، تجلی حضور مردم در صحنه‌های مهم اداره کشور است.

کتابداران و همکاران ارجمند!

از شما دعوت می‌کنم ضمن حضور پرشور در انتخابات، همچون دوره‌های گذشته، از مرجعیّت و منزلت اجتماعی خود برای ترغیب و تشویق اعضا و مخاطبان، خصوصاً جوانان رأی‌اوّلی و سایر مخاطبان جمعیّت خدمت‌گیر استفاده کنید.

همچنین پیشنهاد می‌کنم در گزینش از میان نامزدها، دغدغه و فهم فرهنگی را به عنوان یک ملاک اصلی درنظر بگیرید؛ چراکه می‌دانید و می‌دانیم و معتقدیم «فرهنگ» زیربنای تحوّل و اصلاح امور کشور است.

اعضای جوان رأی‌اوّلی کتابخانه‌های عمومی!

با بسیاری از شما در سالن‌های مطالعه گفت‌وگو کرده‌ام؛ می‌دانم که نسبت به موضوعاتی نقد و نظر دارید. از طرف فردی که فاصله سنّی زیادی با شما ندارد، کمابیش زبانتان را می‌فهمد و سالیانی کار اجرایی کرده است، به شما می‌گویم که نتایج این انتخاب‌ها بر مسائل کوچک تا موضوعات مهم اثرگذار است. بر این اساس با اعتقاد به هوش و فهم شما، پیشنهاد و درخواست می‌کنم در این صحنه سیاسی نقش‌آفرین باشید.

از فضل خداوند مهربان امیدوارم، به برکت موالید ماه شعبان، بار دیگر معجزه حضور مردم، باطل‌السّحر نقشه‌های دشمنان این سرزمین و موجب افزایش انسجام و اقتدار ملی باشد.

 

انتهای پیام
captcha