مناجات‌خوانی کانون پرورش فکری با «پرده‌های علوی»
کد خبر: 4207219
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱

مناجات‌خوانی کانون پرورش فکری با «پرده‌های علوی»

هنرمندان در ویژه‌برنامه ماه مبارک رمضان با عنوان «پرده‌های علوی» در محوطه باز مرکز تئاتر کانون پرورش فکری به نقالی، پرده‌خوانی، مناجات‌خوانی و تعزیه می‌پردازند.

به گزارش ایکنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، ویژه‌برنامه ماه مبارک رمضان با عنوان «پرده‌های علوی» از روز جمعه دهم تا سه‌شنبه ۱۴ فروردین به مدت پنج شب در محوطه باز مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بوستان لاله تهران اجرا می‌شود.

در این ویژه‌برنامه که به مناسب ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر و از ساعت ۱۷:۴۰ تا اذان مغرب برپا خواهد شد، هنرمندانی همچون محمدرضا معجونی، سیدمهرداد کاووسی، امیرحسین انصافی، صادق کیانی‌مقدم، الهه تاجیک، کیمیا یعقوبی و تعدادی از هنرمندان نوجوان به نقالی، پرده‌خوانی، مناجات‌خوانی و قصه‌گویی و گروه نمایشی و تعزیه هیئت «شاه‌چراغ» به سرپرستی مصطفی فتحی می‌پردازند.

یادآوری می‌شود نمایش‌های «گل‌باقالی و روزه کله‌گنجشکی» به نویسندگی و کارگردانی بهناز مهدی‌خواه که هر روز ساعت ۱۶:۳۰ و  «هر روز نوروزه» به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین انصافی که ساعت ۱۷ در مرکز تئاتر کانون اجرا می‌شد در  روزهای برپایی ویژه‌برنامه «پرده‌های علوی» اجرا نمی‌شود.

پس از برگزاری ویژه‌برنامه «پرده‌خوانی»، نمایش‌های‌ «گل‌باقالی و روزه کله‌گنجشکی»، «هر روز نوروزه» و «گرگ بلا جلو بیا جلو بیا» از روز چهارشنبه ۱۵ فروردین فعالیت خود را در مرکز تئاتر کانون واقع در پارک لاله تهران از سر خواهند گرفت.

انتهای پیام
captcha