آخرین مهلت ثبت‌نام در دوره‌های تدبر مدرسه اولوالالباب اعلام شد
کد خبر: 4210580
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵

آخرین مهلت ثبت‌نام در دوره‌های تدبر مدرسه اولوالالباب اعلام شد

ثبت‌نام در دوره‌های حضوری تدبر در قرآن مدرسه اولوالالباب وابسته به مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران، 30 فروردین پایان می‌یابد.   

30 فروردین؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در دوره‌های تدبر مدرسه اولوالالباببه گزارش ایکنا، دوره‌های حضوری مقدمات تدبر در قرآن مدرسه اولوالالباب  شامل دوره  ویژه دختران دانشجویان، دوره ویژه بانوان علاقه‌مندان به مطالعات تخصصی در حوزه تدبر در قرآن و دوره مناسب برای مادران است که با آغاز اردیبهشت، برگزار می‌شود.
 
مسئولیت دوره تدبر در قرآن ویژه دختران دانشجو را مهدیه ادیب به عهده دارد که این دوره دوشنبه‌ها ساعت 15 تا 17 برگزار می‌شود و مریم خوش‌اخلاق نیز مسئولیت دوره ویژه بانوان علاقه‌مند به مطالعات تخصصی در حوزه تدبر در قرآن را که سه‌شنبه‌ها از ساعت 9 تا 12 برگزار می‌شود به عهده خواهد داشت. مهدیه صاحبی نیز مسئولیت دوره تدبر در قرآن مناسب برای مادران را عهده‌دار است که از هفته آینده چهارشنبه‌ها ساعت 10 تا 12 برپا می‌شود.
 
علاقه‌مندان تا پنجشنبه 30 فروردین فرصت دارند تا با مراجعه به نشانی https://formafzar.com/form/ye9zi نسبت به ثبت‌نام و شرکت در این دوره‌ها اقدام کنند.
انتهای پیام
captcha