صدای شدید مربوط به شلیک پدافند هوایی اصفهان بود/ هیچ خسارتی نداشتیم
کد خبر: 4211214
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۸
ارشد نظامی ارتش در استان اصفهان:

صدای شدید مربوط به شلیک پدافند هوایی اصفهان بود/ هیچ خسارتی نداشتیم

امیر سرتیپ میهن دوست درباره صدای شدید بامداد امروز در شرق اصفهان گفت: این صدا مربوط به شلیک پدافند هوایی اصفهان به اشیای مشکوک بوده و هیچ خسارت و حادثه‌ای نداشته‌ایم.

شلیک پدافند هوایی

به گزارش ایکنا، بامداد امروز، جمعه 31 فروردین و به دنبال شنیده شدن صدای شدید در شرق اصفهان، امیر سرتیپ دوم میهن‌دوست، ارشد نظامی ارتش در استان اصفهان گفت: این صدا مربوط به شلیک پدافند هوایی اصفهان به اشیای مشکوک بوده و هیچ خسارت و حادثه‌ای نداشته‌ایم.

صبح امروز خبری درباره وقوع انفجار در آسمان اصفهان و تبریز به گوش رسید که بلافاصله منتسب کردن آن به حمله موشکی اسرائیل از سوی منابع آگاه تکذیب شد.

در همین خصوص یک منبع آگاه نوشت: صدای انفجار شنیده شده در اصفهان ناشی از انهدام سه ریزپرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی و ضد ریزپرنده بوده است.

براساس اعلام منابع موثق همه تأسیسات و مراکز نظامی در اصفهان  و همه نقاط کشور در امنیت کامل هستند و هیچ حادثه ای برای این تأسیسات اتفاق نیفتاده است.

همچنین سازمان هواپیمایی کشوری که صبح امروز پروازهای مسافری را در برخی فرودگاه های کشور به طور موقت به حالت تعلیق در آورده بود از عادی شدن شرایط پروازها در سراسر کشور خبر داد. 

در حال حاضر هیچ محدودیتی در پروازهای داخلی و بین المللی در همه فرودگاه های کشور وجود ندارد.

انتهای پیام
captcha