استاندار گیلان از نام آوران قرآنی در مسابقات جهانی و ملی تجلیل کرد
کد خبر: 4211265
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۸

استاندار گیلان از نام آوران قرآنی در مسابقات جهانی و ملی تجلیل کرد

استاندار گیلان در مراسمی از استاد محمود لطفی‌نیا، پیشکسوت و داور بین‌المللی قرآن و همچنین پنج نفر از نام آوران قرآنی استان در مسابقات جهانی و ملی تجلیل کرد.

تجلیل از نام آوران قرآنی گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، به همت جمعیت قرآنیان استان در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه گیلان که روز گذشته، ۳۰ فروردین‌ماه برگزار و از استاد محمود لطفی‌نیا، پیشکسوت و داور بین‌المللی قرآن و همچنین پنج نفر از نام آوران قرآنی استان در مسابقات جهانی و ملی تجلیل شد.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان در این مراسم از استاد لطفی‌نیا که 11 فروردین‌ماه در مراسم تجلیل از خادمان قرآن توسط رئیس جمهور در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن نشان رسمی خادم القرآن را دریافت کرد، با اهدای لوح تجلیل کرد.

نشان رسمی خادم القرآن همه ساله به چهره‌های مؤثر قرآنی کشور از سوی رئیس جمهور اعطا می‌شود که نام مراجع عظام جوادی آملی، وحید خراسانی، مکارم شیرازی و علما و اساتید مصباح یزدی؛ قرائتی، محمدرضا حکیمی و اساتید عباس سلیمی، موسوی بلده، خواجوی دیده می‌شود. در استان گیلان تاکنون فقط آیت‌الله قربانی به عنوان پژوهشگر قرآنی موفق به دریافت این نشان شده بود.

استاندار گیلان در ادامه از امیدرضا رحیمی، رتبه نخست مسابقات بین‌المللی قرآن و مهنا قنبری، رتبه نخست مسابقات جهانی دانش‌آموزی و محمدرضا جعفرپور، رتبه دوم مسابقات جهانی دانش‌آموزی و عاطفه ناصح، رتبه اول مسابقات ملی بانوان و سیدابوالفضل اقدسی، برگزیده مسابقات ملی دانش‌آموزی تقدیر کرد.

انتهای پیام
captcha