استقبال سمنانی‌ها از رئیس‌جمهور تاریخی بود
کد خبر: 4211556
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸

استقبال سمنانی‌ها از رئیس‌جمهور تاریخی بود

نماینده ولی فقیه در استان سمنان و استاندار سمنان در پیامی مشترک استقبال مردم از حجت‌الاسلام رییسی، رئیس جمهور اسلامی در این استان را تاریخی توصیف کردند.

حضور حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور در استان سمنان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان و سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، اول اردیبهشت‌ماه در پیامی از حضور مردم در استقبال از رئیس‌جمهور و هیئت دولت قدردانی کردند.

در این پیام آمده است:

«حضور پرشور و میهمان‌نوازی صمیمانه شما اهالی غیور و وفادار استان همیشه سرافراز سمنان، در استقبال و میزبانی از حجت‌الاسلام دکتر سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور مردمی، پرتلاش و انقلابی ایران اسلامی، در تاریخ پرصلابت و پرافتخار این استان ماندگار و برای همیشه موجب عزت و سرافرازی خواهد بود.

بدون شک استقبال گرم شما مردم استان سمنان باب‌الرضا(ع) از رئیس‌جمهور مکتبی، انقلابی و شجاع ایران اسلامی در اولین سفر استانی در سال ۱۴۰۳ و پس از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران به رژیم منحوس و کودک‌کش اسرائیل در عملیات موفق وعده صادق بیعتی دوباره با آرمان‌های امام راحل(ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدای والامقام و گواهی صادق بر حمایت‌های همه جانبه آحاد ملت ایران و به‌ویژه غیور مردمان استان سمنان از مسئولان نظام و خدمتگزاران صدیق خود می‌باشد.

بدینوسیله از یکایک مردم اخلاق‌مدار و شریف هم‌استانی به‌ویژه اهالی بزرگوار شهرستان‌های سمنان، شاهرود و دامغان به‌عنوان میزبانان شهرستانی و سایر مردم فهیم و بزرگوار در دیگر شهرستان‌های استان که با حضور سرشار از شور و شوق خود در آیین استقبال از ریاست محترم جمهور و وزرای پرتلاش که به نمایندگی از رئیس‌جمهور محترم به شهرهای استان عزیمت نمودند، سنگ تمام گذاشته و تصاویری ناب از همدلی و همراهی مردم و مسئولان را به نمایش گذاشتند.

اینجانبان از طرف خود و همه مردم استان از حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور، مجموعه هیئت دولت و وزرا که با حضور و همراهی خود در اقصی‌نقاط این استان موجبات دلگرمی، امید و نشاط بیش از پیش مردم با اخلاق این دیار را فراهم نمودند، صمیمانه تقدیر و تشکر کنیم.»

انتهای پیام
captcha