مردمی‌سازی مهم‌ترین رویکرد برگزاری مراسم دهه کرامت است
کد خبر: 4212756
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴

مردمی‌سازی مهم‌ترین رویکرد برگزاری مراسم دهه کرامت است

خورشیدوند با بیان اینکه دهه کرامت فرصتی برای تقویت معنویت در جامعه است، گفت: تأکید بر مردم‌محوری و مردمی‌سازی مهم‌ترین رویکرد برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت است.

محمدکریم خورشیدوند، مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، محمدکریم خورشیدوند، مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان، امروز، نهم اردیبهشت ماه در نشست بزرگداشت دهه کرامت، با تأکید بر ضرورت پشتیبانی ادارات و نهادها از برنامه‌های مردم محور، اظهار کرد: از ظرفیت همه مراکز دینی و فرهنگی برای هر چه بهتر برگزار کردن جشن‌های دهه کرامت در شهرستان باید استفاده شود.

معاون اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه دهه کرامت فرصتی برای تقویت فرهنگ دینی و نهادینه‌سازی فرهنگ رضوی است، افزود: دهه کرامت یکی از برنامه‌های فرهنگی و اعتقادی مهم است و هر ساله تمام نهادها اقدام به برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های متنوع با محوریت امام رضا(ع) می‌کنند.

وی ادامه داد: جا دارد امسال تمام دستگاه‌ها و مسئولان شهرستان هر چه مضاعف‌تر با ستاد بزرگداشت دهه کرامت مشارکت و همکاری لازم را داشته باشند تا شاهد اجرای برنامه‌های متنوع و اثرگذار برای عموم مردم شهرستان باشیم.

خورشیدوند دهه کرامت را ظرفیت مناسبی برای ارائه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی دانست و اضافه کرد: برنامه‌های این دهه باید با هم‌افزایی، مشارکت، خلاقیت و فراگیری تهیه و تدوین شود.

وی با اشاره به در پیش رو بودن ایام صادقیه، افزود: در طول ایام صادقیه و دهه کرامت برنامه‌های فرهنگی و مذهبی مختلف با مشارکت و پشتیبانی دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی استان لرستان در همه شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

معاون اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به توطئه‌های دشمنان در حوزه دختران و حجاب و عفاف، گفت: همزمان با دهه کرامت و سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) برنامه‌های بزرگداشت روز دختر در سطح استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha