توليد نرم‌افزار رمضان ويژه كودكان در برونئی
کد خبر: 1262645
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۱

توليد نرم‌افزار رمضان ويژه كودكان در برونئی

يك شركت چندرسانه‌ای در كشور برونئی با هدف برآوردن نيازهای رو به افزايش نسل جديد در زمينه آموزش‌های الكترونيك، اقدام به توليد و انتشار يك نرم‌افزار جديد با نام رمضان برای كودكان كرد.


گروه بين‌الملل: يك شركت چندرسانه‌ای در كشور برونئی با هدف برآوردن نيازهای رو به افزايش نسل جديد در زمينه آموزش‌های الكترونيك، اقدام به توليد و انتشار يك نرم‌افزار جديد با نام رمضان برای كودكان كرد.








به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن (ايكنا) به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی «On Islam»، اين نرم‌افزار با هدف معرفی ماه مبارك رمضان و آموزش اصول و آموزه‌های اين ماه به نسل جوان مطلع و علاقمند به تكنولوژی توليد شده است.


«سوهردی سوهيمی» (Hj Suhardi Hj Suhaimi)، بنيانگذار شركت چندرسانه‌ای «مديا حكمت» برونئی گفت: ما تلاش زيادی برای تهيه محتوا و ظاهری مناسب برای اين نرم‌افزار انجام داديم تا اطمينان پيدا كنيم كه كودكان را مشتاق به استفاده از آن خواهد كرد.


وی افزود: اين نرم‌افزار با هدف ارائه آموزش‌های الكترونيكی اسلامی به كودكان مطلع و علاقمند به تكنولوژی توليد شده و در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها قابل نصب است.


در اين نرم‌افزار علاوه بر بايدها و نبايدهای روزه‌داری به كودكان نحوه اقامه نماز و اهميت كارهای خير در طول ماه مبارك رمضان نيز آموزش داده شده است.


اين نرم‌افزار با كاربری آسان به كودكان 2 سال به بالا امكان می‌دهد تا به راحتی از آن استفاده كنند. همچنين برخورداری از رنگ‌آميزی‌های شاد و دلخواه كودكان، استفاده از آن را برای كودكان بسيار جذاب خواهد كرد.


سوهيمی گفت: شركت «مديا حكمت» تلاش كرده تا طيف وسيعی از كودكان بتوانند از اين نرم‌افزار استفاده كنند. نرم‌افزار رمضان بر روی گوشی‌ها و تبلت‌های دارای سيستم‌عامل‌های اندرويد، ويندوز 8 و بلك‌بری قابل نصب و اجرا است.


برونئی كشوری در آسيای جنوب شرقی است كه كمتر از نيم ميليون جمعيت دارد و مسلمانان 90 درصد اين جمعيت را تشكيل می‌دهند.

captcha