دانشكده مجازی علوم حديث دستاورد و فضای نوينی در كشور است
کد خبر: 1860032
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۸۸ - ۱۵:۲۵

دانشكده مجازی علوم حديث دستاورد و فضای نوينی در كشور است

گروه فرهنگ و هنر: رييس مركز آموزش‌های الكترونيكی دانشكده علوم حديث از جشن دانش‌آموختگی دانشجويان دانشكده مجازی علوم حديث به‌عنوان تجديد پيمان، تعهد و انسجام برای ادامه راه ياد كرد و خطاب به دانش‌آموختگان گفت: جشن به معنی جداشدن از هم نيست، بلكه شما بايد با روش‌های مختلف ارتباط و همكاری خود را با دانشكده علوم حديث حفظ كنيد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، شعبه مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحديث، حجت‌الاسلام و المسلمين «سيدحميد حسينی»، رييس مركز آموزش‌های الكترونيكی دانشكده علوم حديث روز پنجشنبه، 21 آذرماه در جمع فارغ‌التحصيلان دانشكده مجازی علوم حديث، تشكيل دانشكده‌ مجازی علوم حديث را پديده، دستاورد و فضای جديدی در كشور ذكر كرد و از تمامی كسانی كه در اين كار همكاری كردند، تشكر و خطاب به دانش‌آموختگان دانشكده مجازی گفت: شما به‌عنوان نخستين دانشجويان دانشكده مجازی كشور در اين دستاور سهيم هستيد.
وی مهم‌ترين آسيب دانشگاه‌های مجازی را برخی از مراكز آموزش الكترونيكی دانست كه خوب عمل نمی‌كنند و نتيجه نمی‌گيرند، افزود: با حمايت از اين مراكز و كمك به موفقيت آن‌ها نگذاريم، به ديگر مراكز لطمه وارد شود.
حجت‌الاسلام حسينی با اشاره به قبولی 90 درصدی دانش‌آموختگان اين دانشكده در كنكور كارشناسی ارشد رشته علوم قرآن و حديث در دانشگاه‌ها گفت: در اين مدت حجم بالايی از متون توليد شده است كه می‌توان به توليد حدود 30هزار صفحه متن آموزشی و يكصدهزار دقيقه محتوای چندرسانه‌ای آموزش علوم اسلامی با كيفيت بالا ياد كرد.
وی گفت: توليدات چندرسانه‌ای آموزشی علوم اسلامی كه توسط اين دانشكده احداث شده هم بر روی شبكه جهانی اينترنت و هم به‌صورت لوح‌فشرده قابل استفاده است.
رييس مركز آموزش‌های الكترونيكی دانشكده علوم حديث راه‌اندازی بخش عربی دانشكده مجازی و برگزاری دوره آزاد زبان عربی را از ديگر موفقيت‌های اين دانشكده دانست و ابراز اميداوری كرد كه با حمايت مسئولان وزارت علوم، تحقيقات و فن‌آوری بتوانيم دوره رسمی زبان عربی را برگزار كنيم.
وی در بخش ديگری از سخنان خود گفت: ما برای آماده كردن محتوای آموزشی نياز به همكاری شما دانشجويان و دانش‌آموختگان داريم.
captcha