نشست «طب اسلامی و رهنمود‌های قرآنی» برگزار شد
کد خبر: 1981711
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۹

نشست «طب اسلامی و رهنمود‌های قرآنی» برگزار شد

به همت دانشكده مجازی علوم حديث، سوم شهريورماه، «نشست طب اسلامی و رهنمود‌های قرآنی» در هجدهمين نمايشگاه بين‌المللی‌ قرآن‌ كريم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)‌، به ‌نقل از روابط‌ عمومی دانشكده علوم حديث، حجت‌الاسلام و المسلمين «سيدحميد حسينی» اظهار كرد: با توجه به فعال بودن غرفه دانشكده مجازی علوم‌ حديث در هجدهمين نمايشگاه بين‌المللی ‌قرآن ‌كريم و در ادامه همكاری اين دانشكده و دانشگاه علوم پزشكی تهران در امر آموزش و تحقيقات ميان‌رشته‌ای، اين مركز نشستی علمی را با عنوان «طب اسلامی و رهنمودهای قرآنی» در حاشيه اين نمايشگاه برگزار كرد.
رئيس مركز آموزش‌های الكترونيكی دانشكده علوم حديث گفت: در اين محفل علمی «محمدمهدی اصفهانی» رئيس مركز علوم‌قرآن، حديث و طب دانشگاه علوم پزشكی تهران سخنرانی كرد.
حسينی به عناوين اصلی اين سخنرانی اشاره كرد و گفت: منشأ دانش پزشكی، طب اسلامی و طب دوران تمدن اسلامی (طب سنتی)، نقش اسلام در رشد و شكوفايی دانش پزشكی، منابع طب اسلامی، تحقيق در رهنمودهای پزشكی قرآن كريم و نمونه‌هايی از نكته‌های طبی در قرآن كريم از عناوين مهمی بود كه در اين سخنرانی ارائه شد.
رئيس مركز آموزش‌های الكترونيكی دانشكده علوم حديث در پايان از تمام اساتيد، دانشجويان، طلاب و علاقه‌مندان دعوت كرد كه از غرفه دانشكده علوم حديث در نمايشگاه بين‌المللی‌قرآن‌كريم ديدن كنند.
گفتنی است اين برنامه به‌ صورت آنلاين از سايت دانشكده مجازی علوم‌ حديث پخش شد.
captcha