راه‌اندازی بخش عربی در دانشكده مجازی علوم حديث
کد خبر: 1997876
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۱

راه‌اندازی بخش عربی در دانشكده مجازی علوم حديث

گروه انديشه و علم: رئيس مركز آموزش‌های الكترونيكی دانشكده علوم حديث از فعاليت بخش عربی دوره های مجازی دانشكده خبر داد و گفت: تلاش می‌كنيم تا پايان سال‌جاری در مقطع كارشناسی به زبان عربی دانشجو بپذيريم.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از روابط عمومی دانشكده علوم حديث حجت‌الاسلام «سيد حميد حسينی» در گفتگو با خبرنگار ما تصريح كرد: دانشكده مجازی علوم حديث اولين مركز دانشگاهی در كشور است كه موفق به اخذ مجوز از وزارت علوم، تحقيقات و فناوری در سال 1384 شده است.
وی به دانش‌پذيری بيش از چهارده هزار نفر در سال های گذشته اشاره كرد و گفت: از اين تعداد بيش از 2600 دانشجو به طور رسمی در دانشكده مجازی علوم حديث مشغول به تحصيل هستند.
حسينی گفت: از زمان آغاز تدريس دانشكده مجازی تا‌كنون بيش از بيست هزار صفحه جزوه و هشتاد هزار دقيقه برنامه آموزشی در قالب 244 واحد، درس الكترونيك در مقطع كارشناسی و كارشناسی ارشد علوم حديث توليد شده است.
وی افزود: با راه‌اندازی دانشكدۀ مجازی علوم حديث، همۀ علاقمندان می‌توانند در هر نقطه از جهان و در هر ساعت از شبانه روز به پايگاه اينترنتی دانشكده مراجعه و از امكانات و دروس آن استفاده كنند
رئيس مركز آموزش‌های الكترونيكی دانشكده علوم حديث در پايان خبر از فعاليت بخش عربی داد و گفت: تلاش می‌كنيم تا پايان سال‌جاری در مقطع كارشناسی به زبان عربی دانشجو بپذيريم.
captcha