دوره مربی‌گری مكتب‌خانه‌های قرآن در ياسوج برگزار شد
کد خبر: 2271128
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۵

دوره مربی‌گری مكتب‌خانه‌های قرآن در ياسوج برگزار شد

گروه فعاليت‌های قرآنی: دوره مربي‌گری مكتب‌خانه‌های قرآن به‌همت سازمان تبليغات اسلامی كهگيلويه و بويراحمد و با همكاری موسسه طاها، 19 بهمن‌ماه در ياسوج برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدمهدی ساداتی، مديركل سازمان تبليغات اسلامی كهگيلويه و بويراحمد، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه كهگيلويه و بويراحمد در اين‌باره افزود: خداوند متعال اراده نمود، در كشوری پر بركت و دارای مردمانی متدين و با ايمان حادثه‌ای بيافريند كه به جهان و استكبار پيام دهد، حكومتی كه می‌ تواند جهان را رهبری نمايد و آن را به سعادت دنيوی و اخروی برساند حكومت اسلامی است بنابراين دست خداوند از آستين مردی حسينی بيرون آمد و جهان كفر و نفاق را تحت پرتوافكنی‌های الهی خود، خوار و ذليل كرد.
وی اظهار كرد: طرح احيای مكتب‌خانه‌ها، ملی است و در سراسر كشور اجرا می‌شود كه كلاس‌های آموزشی مربيان اين مكتب‌خانه‌ها نيزبا حضور بيش از 30 نفر شركت‌كننده در ياسوج برگزار شد.
مديركل سازمان تبليغات اسلامی كهگيلويه و بويراحمد بيان كرد: در مكتب‌خانه‌های قرآنی، كودكان زير 6 سال آموزش‌های قرآنی را فرا می‌گيرند و در گفتمان‌های دينی شركت می‌كنند.
حجت‌الاسلام ساداتی تصريح كرد: برنامه‌های اين مكتب‌خانه‌ها شامل اردوهای قرآنی برای كودكان، آموزش مفاهيم دينی، قصه‌گويی و نمايش در قالب قرآن و برگزای كلاس‌های زبان انگليسی است.
وی در پايان اضافه كرد: هدفمان ترويج فعاليت‌های قرآنی است تا معارف قرآن در سطح استان رشد و گسترش يابد و انقلاب ايران يك انقلاب الهی است، نور آن نور خداست كه در جهان پرتوافشانی می‌كند و هيچ كشوری توانايی خاموش كردن اين نور را ندارد.
captcha