تقویت ایمان،اخلاق، تهذیب و آموزش احکام مورد توجه مدیران شهری قرار گیرد
کد خبر: 3121172
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰
آیت الله مهدوی:

تقویت ایمان،اخلاق، تهذیب و آموزش احکام مورد توجه مدیران شهری قرار گیرد

گروه اجتماعی:امام جمعه موقت اصفهان گفت:تقویت دین و فرهنگ باید اولویت بودجه ای شهرداری اصفهان باشد و تقویت ایمان، اخلاق، تهذیب و آموزش احکام باید مورد توجه مدیران شهری قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، آیت‌الله سیدابوالحسن مهدوی، امام‌جمعه موقت اصفهان و عضو مجلس خبرگان رهبری روز 22 فروردین‌ماه در دیدار نوروزی اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان، به جایگاه حساس و مهم شورای اسلامی شهر اشاره کرد و گفت: تقویت دین و فرهنگ باید اولویت بودجه‌ای شهرداری اصفهان باشد و تقویت ایمان، اخلاق، تهذیب و آموزش احکام باید مورد توجه مدیران شهری قرار گیرد.

وی اصفهان را شهری فرهنگی، مذهبی بیان کرد و مشخصه آن را وجود اشعار دینی و مذهبی در قالب تابلوهای تبلیغاتی دانست و افزود: این مهم  باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که برای گردشگران داخلی و خارجی محسوس باشد و برای تحقق آن تشکیل یک تیم تخصصی با پشتوانه فکری نیاز است.

عضو مجلس خبرگان رهبری پخش اذان در مساجد را از دیگر مشخصه شهر فرهنگی، مذهبی بیان کرد و گفت: برنامه ریزی برای پخش اذان در شهر اصفهان به عنوان یک شهر اسلامی در اماکن مذهبی و عمومی ضروری است.

وی به مشکلات ترافیکی در هسته مرکزی شهر اصفهان اشاره و بیان کرد: برای رفع مشکل ترافیک، تعریض بعضی از پل‌ها و احداث پل‌های جدید بر روی رودخانه زاینده رود امری اجتناب ناپذیر است.

آیت‌الله مهدوی ارتباط و همکاری بیشتر نمایندگان مردم اصفهان در شورای شهر، مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات شهر و شهروندان را خواستار شد و از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان خواست با استفاده از این جایگاه و فرصت که خداوند در اختیار شما قرار داده از هیچ تلاشی در جهت خدمات‌رسانی به مردم دریغ نکنند و شکر این نعمت را به‌جا آورند.

captcha