تمرکز رسانه ملی بر روی تولید برنامه در موضوع مشهد 2017
کد خبر: 3493323
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
معاون سیمای رسانه ملی ابراز کرد:

تمرکز رسانه ملی بر روی تولید برنامه در موضوع مشهد 2017

گروه هنر: معاون سیمای رسانه ملی خواستار تشکیل کارگروه‌های مشترک برای سوژه‌یابی و تعامل بیشتر با شهرداری مشهد شد و افزود: برای شروع تولید برنامه‌های پیش رو می‌توانیم تمرکز خود را روی رویداد مشهد 2017 قرار دهیم که قابلیت برنامه‌سازی وسیع در آن مشهود است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علی اصغر پورمحمدی، معاون سیمای رسانه ملی در نشست با شهردار، رییس شورای اسلامی شهر مشهد و جمعی از مدیران شهری در مشهد ابراز کرد: به منظور تشکیل کارگروه‌های مشترک برای سوژه‌یابی و نحوه تعامل، نماینده معرفی خواهیم کرد و از آن سو شهرداری هم باید کمک‌های ویژه خود در امر تهیه مستند و فیلم را فراهم سازد.
وی تصریح کرد: برای شروع تولید برنامه‌های پیش رو می‌توانیم تمرکز خود را روی رویداد مشهد 2017 قرار دهیم که قابلیت برنامه‌سازی وسیع در آن مشهود است.
معاون سیمای رسانه ملی گفت: مشهد در هر روز، پذیرای هزاران سوژه مختلف است که این‌ها می‌تواند به خبر، گزارش، فیلم بلند و کوتاه، مستند و سریال تبدیل شود که در این امر شهرداری مشهد می‌تواند همکاری خوبی داشته باشد به همین منظور برنامه ویژه‌ای به منظور آغاز فصل جدید همکاری‌های مشترک رسانه ملی با شهرداری مشهد تبیین خواهد شد.
معاون سیمای رسانه ملی در پایان اشکال برنامه‌های تلوزیون را عدم ابتکار و خلاقیت در میان هنرمندان و مسئولان ذیربط عنوان کرد.
captcha