تحول جدی در زمینه پاسخگویی به شهروندان در شیراز رخ خواهد داد/ اهتمام به كسب رضایت مردم
کد خبر: 3671159
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
اسكندرپور:

تحول جدی در زمینه پاسخگویی به شهروندان در شیراز رخ خواهد داد/ اهتمام به كسب رضایت مردم

گروه اجتماعی: شهردار شیراز تأكید كرد كه طی یک ماه آینده شاهد تغییر و تحول جدی در زمینه پاسخگویی به شهروندان در مناطق یازده گانه شهرداری خواهیم بود و کسب رضایت مردم و پاسخگویی به آن‌ها سرلوحه امور قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، حیدر اسکندرپور، شهردار شیراز عصر دیروز، 18 آذرماه در آئین تودیع و معارفه جمعی از مدیران شهری شیراز گفت: تغییر به نفع شهروندان است و موجب شفافیت هر چه بیشتر امور می‌شود.
وی با بیان اینكه تغییرات در یک مجموعه باعث ورود افکار و تجربیات جدید، نوگرایی و همچنین ایجاد انگیزه در مدیران می‌شود، افزود: فلسفه تغییر به معنای نفی اقدامات پیشین نیست بلکه مفهومش چرخش به نفع سیستم است. با این نگاه تلاش و خدمت کلیه کسانی که در مجموعه شهرداری فعالیت کردند، قابل سپاسگزاری است‌ و از تجربیات آن‌ها در ادامه مسیر مدیریت شهری شیراز استفاده خواهیم کرد.
اسكندرپور با تصریح اینکه با تغییر مدیران در حوزه های مختلف شهرداری شیراز، نگاه و انگیزه جدیدی به عرصه مدیریت شهری تزریق می‌شود، گفت: طی یک ماه آینده شاهد تغییر و تحول جدی در زمینه پاسخگویی به شهروندان در مناطق یازده گانه شهرداری خواهیم بود و کسب رضایت مردم و پاسخگویی به آنها سرلوحه امور قرار خواهد گرفت.
شهردار شیراز با اشاره به تعهدات شهرداری به پیمانکاران نیز گفت: در شرایط فعلی شهرداری شیراز ۲۵۲ میلیارد تومان به2 هزار و ۴۶۰ پیمانکار بدهکار است که ۱۴۱۶ نفر از این بدهکاران مبالغ بسیار کم ۵۰ میلیون تومانی دارند. با توجه به این امر به نظر می‌رسد در روش‌های ترک تشریفات و پرداخت دیون و تعهدات شهرداری باید تغییراتی ایجاد شود.
علی ناصری، سخنگوی شورای شهر شیراز نیز در این مراسم گفت: شورا محلی برای تصمیم‌سازی، تصمیم گیری و نظارت بر امور است و در این راستا اسکندرپور را به عنوان فردی که هم شیراز و هم مدیریت شهری را به خوبی می‌شناسد به سمت شهردار انتخاب کردیم.
وی افزود: انتظار داریم شهردار شیراز نیز با انتخاب تیم همراه و هم رأیِ خود، سکان‌دار خوبی برای مدیریت شهر شیراز باشد و مردم نیز ثمره اعتماد خود به نمایندگانشان در شورای شهر را در توسعه و آبادانی شهر ببینند.
یادآور می‌شود، در این مراسم از زحمات امینی معاون پیشین خدمات شهری، صفایی معاون پیشین شهرسازی و معماری، سمن‌گویی مدیر کل پیشین املاک و مستغلات، ناصر کمالی‌نیا مدیر کل پیشین سرمایه انسانی و طالب‌نژاد معاون پیشین برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی تقدیر و مراسم معارفه آرش فرج‌زاده به سمت معاون شهرسازی و معماری، ابوالقاسم ابراهیمی به سمت معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی، حسین آرگیو به سمت معاون فنی و عمرانی، محمدرضا حسن‌پور به سمت معاون خدمات شهری، غلامعباس کاظمی به سمت مدیرکل املاک و مستغلات شهرداری، لیلا کاظمی یه سمت مدیر کل منابع انسانی و سارا همت به سمت معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز برگزار شد.

captcha