اهمیت توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی
کد خبر: 3678056
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸

اهمیت توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه شهرستان بوئین زهرا،‌ بیکاری را یکی از بزرگترین معضلات جامعه دانست و گفت: تولید و اشتغال از اجزاء مهم اقتصاد مقاومتی است که با نامگذاری سال جاری به همین عنوان، باید توجه ویژه‌ای به این مهم شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه قزوین، حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه، صبح امروز 10 دی در جمع طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) بوئین زهرا ضمن قدردانی از حضور بی‌نظیر ملت ایران در حماسه نهم دی، گفت: امسال نیز ملت همیشه بصیر ایران اسلامی در 1200 نقطه کشور با حضور آگاهانه خود بار دیگر سیلی محکمی به یاوه گویان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی زدند. این حضور به دشمنان نشان داد که مردم با وجود تحریم ها و مشکلات، در صحنه حضوری موثر و با نشاط داشته و خواهند داشت.
وی در ادامه با اشاره بر ضرورت تلاش دولتمردان برای تحقق اقتصاد مقاومتی و حل مشکلات مردم و کشور، افزود: این امر محقق نمی‌شود مگر اینکه دولتمردان اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کنند و به آن اعتقاد داشته باشند.
امام جمعه شهرستان بوئین زهرا،‌ بیکاری را یکی از عمده‌ترین تلخ کامی‌های ملت دانست و با تاکید بر این که رفع این مشکل در گرو توجه به تولید ملی است، ادامه داد: تولید و اشتغال از اجزاء مهم اقتصاد مقاومتی است که با نامگذاری سال جاری به همین عنوان، باید توجه ویژه‌ ای به این مهم شود
حجت‌الاسلام زرینه تصریح کرد: برای بهتر شدن اوضاع اقتصادی کشور باید فرامین مقام معظم رهبری را نه تنها به عنوان یک راهکار، بلکه به عنوان یک درمان حتمی و همیشگی در نظر داشت و بدان عمل کرد.
تولیت مدرسه علمیه شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور مردم نقش اول را دارند هر چند که دولت نیز می‌تواند نقش بسیار تاثیرگذاری را در این زمینه داشته باشد.

مطالب مرتبط
captcha