اولویت جان خدمه و سرنشينان كشتی نفتكش ايرانی
کد خبر: 3681738
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳
معاون اول رئیس‌جمهوری در تماس تلفني با ربيعي:

اولویت جان خدمه و سرنشينان كشتی نفتكش ايرانی

گروه سیاسی: اسحاق جهانگیری در تماس تلفني با وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي ضمن پيگيري آخرين وضعيت عمليات امداد و نجات نفتكش ايراني،‌ تسريع در عمليات و به‌كارگيري همه امكانات داخلي و خارجي را در اين زمينه خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، اسحاق جهانگيري در اين تماس تلفني كه صبح امروز (يكشنبه) انجام شد،‌ با تاكيد بر اهميت نجات خدمه و سرنشينان نفتكش «سانچي» تصرح کرد: بايد با هماهنگي بيشتر با كشورهاي چين، كره جنوبي و ژاپن عمليات امداد و نجات سرعت بيشتري پيدا كند.
معاون اول رئيس‌جمهور از ربيعي به عنوان رئيس كميته رسيدگي به حادثه اين نفتكش كه به كشور چين سفر كرده است، خواست تا با توجه به پيدا شدن جعبه سياه كشتي علت حادثه را تا روشن شدن همه ابعاد ماجرا پيگيري كند.
جهانگيري با اشاره به نگراني و انتظار مردم ايران به ويژه خانواده هاي خدمه كشتي براي امداد و نجات آن عزيزان،‌ تصريح كرد،‌ بايد همه امكانات و ظرفيت سياسي و لجستيك كشور در اين خصوص بسيج شود.
ربيعي نيز در اين تماس تلفني گزارشي از آخرين وضعيت كشتي حادثه ديده و اقدامات انجام گرفته براي خاموش كردن آتش و تسريع در عمليات نجات را به اطلاع معاون اول رئيس جمهور رساند.

captcha