تربیت فرزند با توجه به آموخته‌های قرآن انجام شود
کد خبر: 3693634
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی قزوین:

تربیت فرزند با توجه به آموخته‌های قرآن انجام شود

گروه اجتماعی- معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی قزوین گفت: تربیت فرزند نیز یکی از راه‌هایی است که خداوند به ما آموخته است و باید با توجه به آموخته‌های قرآن این موضوع مهم را انجام دهیم.

به گزارش ایکنا از قزوین، مهدی گلدوزها در سمینار تربیت جنسی کودکان و نوجوانان که ظهر امروز در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، با اشاره به مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی تصریح کرد: تاکنون ۳۸۰ کودک در این مرکز به دنیا آمده‌اند و در نظر داریم که در برنامه‌های بلندمدت مسائل تربیت فرزند را جدی پیگیری کنیم.
وی افزود: در سوره یوسف آمده است که خداوند به پیامبر (ص) می‌گوید بگو این راه من است، دین‌داری راه رسیدن به خدا است، در واقع دین‌داری یک ویژگی دارد و باید راه خدا را با بصیرت و شناخت طی کرد.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی قزوین یادآور شد: تربیت فرزند نیز یکی از راه‌هایی است که خداوند به ما آموخته است و باید با توجه به آموخته‌های قرآن تربیت فرزند را انجام دهیم.
وی افزود: اگر امروز کنار هم جمع شدیم ضرورت جلسه را درک کردیم، در شرایط کنونی تربیت جنسی اهمیت بالایی دارد چرا که بحران جنسی در کشور بیداد می‌کند.
گلدوزها بیان کرد: بسیاری از کودکان به دلیل فقدان آگاهی ضربه می‌خورند ، در این میان تحصیلات والدین تأثیری ندارد چرا که افراد تحصیل‌کرده زیادی وجود دارد که با تربیت جنسی آشنا نیستند.
وی خاطرنشان کرد: در این زمینه ما داریم به دنبال غرب می‌رویم این در حالی است که غرب به دنبال درمان این بحران است، ما نباید دنباله‌رو فرهنگ غلط باشیم باید تمدن خود را حفظ کنیم.
این مسئول افزود: با توجه به اهمیت تربیت کودکان جهاد دانشگاهی تصمیم دارد در حوزه تربیتی کودکان وارد شود در همین راستا مرکز استعدادیابی کودکان در حال تأسیس است.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی یادآور شد: سعی می‌کنیم بسته حمایتی جهاد در حوزه تربیتی آماده شود، همچنین اسباب‌بازی چیدا نیز با هدف تربیت صحیح توسط این مرکز تولید شده است.

انتهای پیام

captcha