خانواده‌ها چراغ نماز را در خانه‌ها روشن کنند
کد خبر: 3699255
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷
مسئول ستاد اقامه نماز استان قزوین:

خانواده‌ها چراغ نماز را در خانه‌ها روشن کنند

گروه فرهنگی- مسئول ستاد اقامه نماز استان قزوین با بیان این که والدین نه تنها باید اقامه‌کنندگان نماز باشند، بلکه فرزندان خود را به اقامه‌ این فریضه ‌دینی سفارش کنند، گفت: اگر چراغ نماز در خانه‌ها روشن باشد، دل انسان‌ها هم به نور الهی منور می‌شود و همین موجب سعادتمندی آنها خواهد شد.

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید قریش موسوی در مراسم جشن تکلیف فرزندان جانبازان بالای 25 درصد و کارکنان بنیاد شهید انقلاب اسلامی قزوین، گفت: شهیدان شمع و چراغ جامعه هستند و خانواده‌های شهدا و ایثارگران نیز یادگاران ایثار و شهادت هستند و ما مدیون صبر و استقامت آنها هستیم.
وی در ادامه یا بیان این که والدین نه تنها باید اقامه‌کنندگان نماز باشند، بلکه فرزندان خود را به اقامه‌ این فریضه ‌دینی سفارش کنند، ادامه داد: اگر چراغ نماز در خانه‌ها روشن باشد، دل انسان‌ها هم به نور الهی منور می‌شود و همین موجب سعادتمندی آنها خواهد شد.
رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین خاطرنشان کرد: فرزندان از گفتار، رفتار و کردار والدین را الگوبرداری کرده و همان را دقیقاً عمل می‌کنند، به همین دلیل پدران و مادران در اقامه‌ به موقع نماز مقید باشند تا فرزندان نیز خود را مکلف به برپایی این فریضه‌ دینی بدانند.
حجت‌الاسلام موسوی در پایان گفت: باید تلاش کنیم با توجه به تأثیر مثبتی که نماز در زندگی روزمره دارد، نقش آن را در جامعه پررنگ‌تر کنیم و در این زمینه دستگاه‌های فرهنگی نقش و تاثیر بسزایی دارند که انتظار می‌رود در این حوزه به وظایف و رسالت‌های خود به نحوی درست و شایسته عمل کنند.

انتهای پیام

captcha