اجرای طرح «آیات رویش» در قم
کد خبر: 3703046
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱

اجرای طرح «آیات رویش» در قم

گروه فعالیت‎های قرآنی ــ مدیر شورای راهبردی طرح آیات رویش از اجرای این طرح با هدف جذب خیرین قرآنی برای کمک به محرومینی که توان حضور در برنامه ‏های آموزشی قرآن را ندارند خبرداد.

مرتضی ابراهیمی در گفت وگو با ایکنا از قم گفت: طرح آیات رویش یکی از طرح‏ هایی است که توسط بنیاد خیرین انصارالقرآن راه اندازی شده است.
وی افزود: هدف از اجرای این طرح آموزش و تربیت قرآنی کودکان و نوجوانانی است که به دلیل فقر و محرومیت امکان شرکت در دوره های آموزش قرآن برای آن ها میسر نیست.
مدیر شورای راهبردی طرح آیات رویش بیان کرد: این پویش در صدد است تا با کمک خیرین حامی قرآن بتواند به این کودکان در جهت فراگیری قرآن کمک کند.
وی گفت: علاقه مندان با عضویت در آیات رویش و به عهده گرفتن سرپرستی قرآنی و حمایت مادی، امکان آموزش و تربیت قرآنی را برای کودکان محروم میسر می نمایید.
وی تصریح کرد: برنامه آموزش جامع قرآن کریم در بنیاد خیرین، زیر نظر اساتید برجسته و سرشناس قرآنی کشور تدوین شده و به این صورت هدف گذاری شده که کودکان و نوجوانان شرکت کننده در آن، بعد از طی چهار سال بتوانند علاوه بر حفظ و قرائت مناسب قرآن ، مفاهیم آیات الهی را در زندگی پیاده سازی کرده و به کار ببندند.
وی گفت: سرانه برآورد شده جهت حمایت از یک قرآن آموز برای طی کامل دوره طرح آیات رویش ماهیانه مبلغ ۳۰۰۰۰ تومان و به مدت 4 سال است.
ابراهیمی بیان کرد: همچنین علاقه‏ مندان می ‏توانند جهت احداث و مرمت و تامین اثاثیه و ملزومات مورد نیاز موسسات قرآنی واقع در مناطق محروم نیز به شکل و مبلغ دل خواه خود مشارکت کنند.
وی گفت: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت بنیاد خیرین انصارالقرآن www.ansarquran.com و یا به سایت پویش مردمی آیات رویش به نشانی www.ayaterooyesh.ir مراجعه کنند؛همچنین در صورت تمایل به حمایت از قرآن آموزان محروم، می‌توانند با شماره‌های ۰۹۱۰۴۷۰۷۹۷۲ و ۰۲۵_۳۷۷۳۲۴۱۷ تماس حاصل کرده و یا در کانال این پویش به نشانی @ayaterooyesh_qom عضو شوند.
انتهای پیام

captcha