برگزاری نوزدهمين مرحله داوری طرح تجليل از حافظان قرآن در قزوين
کد خبر: 3716995
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱

برگزاری نوزدهمين مرحله داوری طرح تجليل از حافظان قرآن در قزوين

گروه فعالیت‌های قرآنی- نوزدهمین مرحله داوری طرح تجلیل از حافظان قرآن کریم از ۲۹ اردیبهشت‌ماه تا سوم خردادماه سال‌جاری به مدت شش روز در قزوین در حال برگزاری است.  

برگزاری نوزدهمين مرحله داوری طرح تجليل از حافظان قرآن در قزوين

به گزارش ایکنا از قزوین، نوزدهمين مرحله داوری طرح تجليل از حافظان قرآن کريم در قزوين به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوين در حال برگزاری است. 
این دوره از طرح تجلیل از حافظان از 29 اردیبهشت‌ماه تا سوم خردادماه سال‌جاری به مدت شش روز در فرهنگسرای بانو حضرت زهرا (س) سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوين برگزار می‌شود.
در اين مسابقه معنوی، حافظان قرآنی در رده‌های سني کودکان، نوجوان، جوان و میان‌سال در دو بخش خواهران و برادران به رقابت خواهند پرداخت.
دو هزار جزء قرآن در پانزدهمين مرحله داوری طرح تجليل از حافظان قرآن از سوی 50 داور برجسته  در دو نوبت صبح و بعدازظهر داوری و طی مراسمی از برگزيدگان تجليل خواهد شد.
85 درصد از شرکت‌کنندگان نوزدهمين مرحله داوری طرح تجليل از حافظان قرآن را بانوان تشکيل می‌دهند.
طرح تجليل از حافظان قرآن با هدف توسعه و گسترش فعالیت‌های قرآنی و تشويق حافظان قرآن از پنج سال پيش در راستای ترويج مکارم اخلاقی و تحقق منويات مقام معظم رهبری در خصوص اهميت تفکر، تدبر و عمل به آيات قرآنی در کنار حفظ قرآن و تأکید ايشان مبني بر تربيت 10 ميليون حافظ قرآنی در دستور کار سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قرار گرفته است.
انتهای پیام

captcha