۲۸ زندانی محکوم مالی محمدیه نیازمند کمک خیرین
کد خبر: 3718330
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰

۲۸ زندانی محکوم مالی محمدیه نیازمند کمک خیرین

گروه اجتماعی- رئیس دادگستری محمدیه گفت: ۲۸ زندانی جرائم مالی در محمدیه در صورت کمک ۱۳ میلیارد ریالی خیرین از زندان آزاد می‌شوند.

 ۲۸ زندانی محکوم مالی محمدیه نیازمند کمک خیرین

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، بهروز عباسی در اولین جشن گلریزان زندانیان جرائم غیر عمد محمدیه که دریکی از تالارهای پذیرایی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: جشن گلریزان از کارهای نیک و ارزشمند است که توسط خیرین همه‌ساله در ماه مبارک رمضان و در سراسر کشور برپا می‌گردد که برای اولین بار این جشن در شهر محمدیه برگزار می‌شود.
وی افزود: در شهر محمدیه زندانی جرائم غیر عمد نداریم و فقط 28 زندانی محکوم مالی هستند که برای آزادی آن‌ها یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان نیاز است.
رئیس دادگستری محمدیه خاطرنشان کرد: افرادی که می‌توانند از زندان آزاد شوند ۲۷ میلیارد تومان بدهی دارند که در صورت تأمین یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان کمک خیرین آمادگی داریم مابقی را تأمین کرده و این افراد را آزاد کنیم.
وی تصریح کرد: کاهش جمعیت کیفری زندان و کاهش محبوسین جرائم غیر عمد از اولویت‌های اصلی دستگاه قضایی است که بسترهای لازم برای کمک خیرین و دولت برای آزادی افراد نیازمند فراهم‌شده است.
عباسی در پایان عنوان کرد: با همکاری شاکیان بیش از ۷۰۰ میلیون تومان از بدهی طلبکاران بخشیده شده است که زمینه آزادی زندانیان نیازمند با کمک خیرین فراهم‌شده است.

انتهای پیام

captcha