سیره شهدا الگوی ما در رعایت عفاف و حجاب است
کد خبر: 3729320
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷
مدیرکل بنیاد شهید قزوین:

سیره شهدا الگوی ما در رعایت عفاف و حجاب است

گروه فرهنگی- مدیرکل بنیاد شهید قزوین با اشاره به اینکه سیره شهدا الگوی ما در عمل به رعایت عفاف و حجاب در جامعه است، گفت: برای رعایت و حفظ عفاف و حجاب در جامعه بایستی عامل به قرآن، احادیث و وصایای ارزشمند شهدا باشیم.

 سیره شهدا الگوی ما در رعایت عفاف و حجاب است

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه شورای اداری بنیاد استان که در بنیاد شهر محمدیه برگزار شد، اظهار کرد: سیرهٔ شهدا الگوی ما در عمل به رعایت عفاف و حجاب در جامعه است.
وی ادامه داد: برای رعایت و حفظ عفاف و حجاب در جامعه بایستی عامل به قرآن، احادیث و وصایای ارزشمند شهدا باشیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به جنگ اقتصادی عنوان کرد: در این جنگ که مردم با آن مواجه هستند با وحدت و یکپارچگی می‌توان مبارزه کرد.
وی افزود: وحدت و اتحاد مردم در نظام جمهوری اسلامی مهم‌ترین راه مقابله با تحریم‌های اقتصادی است که سران استکبار ازجمله آمریکا آن را ایجاد کردند.
وی تصریح کرد: وحدت و یکپارچگی همان‌گونه که تنها عامل پیروزی ما در دفاع مقدس بوده، امروز نیز می‌تواند مهم‌ترین عنصر موفقیت در برابر مشکلات به وجود آمده باشد.
حقایق‌پور ابراز کرد: باید باور داشته باشیم که اگر دشمنان با طراحی دسیسه‌های خود در ایران نفوذ پیدا کنند به احدی از آحاد جامعه رحم نخواهند کرد بر این اساس باید با همت مضاعف و اتحاد بر این دسیسه‌ها غلبه کنیم.

انتهای پیام

captcha