سکان هدایت صدا و سیمای زنجان به سیدمحسن لطیفی رسید
کد خبر: 3737267
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱

سکان هدایت صدا و سیمای زنجان به سیدمحسن لطیفی رسید

گروه سیاست و اقتصاد- امروز با برگزاری آیین تودیع و معارفه سید محسن لطیفی به عنوان مدیرکل جدید صدای و سیمای مرکز زنجان معارفه شد.

سکان هدایت صدا و سیمای زنجان به سیدمحسن لطیفی رسیدبه گزارش ایکنا از زنجان، امروز در مراسم تکریم و معارفه از تلاش‌های مرتضی صفری قدردانی و سید محسن لطیفی به عنوان مدیرکل صدا و سیمای زنجان معارفه شد.

علی دارابی صبح امروز در مراسم تکریم مدیرکل سابق و معارفه مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز زنجان نقش رسانه‌های استانی و تاثیرگذاری شبکه‌ها در قوام‌بخشی و اصالت‌بخشی به قومیت‌های ایرانی را مهم خواند و گفت: هم‌افزایی شبکه‌های استانی در قالب فرهنگ‌های منطقه‌ای می‌تواند گامی موثر در پیشبرد اهداف پیش‌بینی شده باشد. 
 
معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ضمن تأکید بر ارتقای کیفیت تولیدات استانی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های آموزشی، دانشگاهی، حوزوی و اقتصادی استان‌ها در تقویت شبکه‌های استانی اهمیت زیادی دارد. 
 
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز در این مراسم تصریح کرد: جامعه امروز بیش از پیش به وحدت و همدلی نیاز دارد و رسانه ملی در استحکام این وحدت بسیار تاثیرگذار است. 
 
آیت‌الله علی خاتمی اظهار کرد: در این شرایط برای حفظ وحدت و یکپارچگی، باید یک صدای واحد از همه رسانه‌ها، تریبون‌ها، محافل و گروه‌ها شنیده شود تا دشمن خیال باطل نکند.
 
استاندار زنجان نیز در ادامه این مراسم، نقد منصفانه همراه با دیدن نکات مثبت را از توصیه‌های خود به خبرنگاران و اهالی رسانه اعلام کرد و گفت: حق‌طلبی، روشنگری و عدالت‌محوری، از دیگر شاخصه‌های خبرنگاری است. 
 
اسدالله درویش‌امیری به نقش صدا و سیما در پیشبرد برنامه‌های انقلاب اشاره کرد و افزود: برنامه‌های تولیدی در صدا و سیمای مرکز زنجان نقش به‌سزایی در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان داشته است. همه رسانه‌ها در یک سنگر هستند و در قرارگاه جنگ نرم، عملیات مشترک انجام می‌دهند. 
 
مدیرکل سابق صدا و سیمای مرکز زنجان نیز با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته، گفت: تلاش کردیم در طول این سال‌ها دوربین رسانه ملی همواره در میان مردم باشد و در این مسیر هم موفق بودیم. 
 
مرتضی صفری هم‌افزایی را پیشبرد برنامه‌ها مهم خواند و ادامه داد: هم‌فکری و تعامل با مجموعه مدیریتی استان، اولویت ما در پیشبرد برنامه‌های انقلاب اسلامی بود. 
 
وی تصریح کرد: در 7 سال گذشته با هزینه‌کرد 29 میلیارد تومانی، پوشش دیجیتال استان را به 94 درصد رساندیم و توانستیم جزو استان‌های موفق در این حوزه باشیم. 
 
مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز زنجان نیز به ظرفیت‌های موجود در استان زنجان اشاره کرد و گفت: باید از این ظرفیت‌ها برای تقویت شبکه استانی بهره برد. 
 
سیدمحسن لطیفی خاطرنشان کرد: با قدرت تمام و با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها برای پیش بردن اهداف عالی انقلاب و سازمان صدا و سیما قدم برمی‌داریم.

انتهای پیام
captcha